۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۴۸۵۸۷۶
فرمانده سپاه عاشورا:

راهیان نور گنجینه فرهنگی است

فرمانده سپاه عاشورا، عملیات راهیان نور را یک گنجینه بزرگ فرهنگی دانست و بر ضرورت بهره مندی از پتانسیل های آن تاکید کرد.
کریمیان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرنگار شبستان، غلام عسگر کریمیان فرمانده سپاه عاشورا، ظهر امروز(۱۷اسفند) در افتتاحیه ۲۴ امین دوره اردوهای راهیان نور دانشجویی که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مسجد دانشگاه تبریز برگزار شد، با بیان بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع عوامل اجرایی راهیان نور ابراز داشت: عملیات راهیان نور گنجینه فرهنگی است که باید از آن استفاده‌ های خوب و مؤثری شود.

فرمانده سپاه عاشورا بر ضرورت استفاده از پتانسیل های راهیان نور تاکید کرد و افزود: امروز وظیفه ماست که بتوانیم از قدرت عظیم بازدارنده، در مقابل دشمن دژی محکم حاصل و برای کشور اقتدار و صلابت را به ارمغان آوریم.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور از مسیرهای روشنی است که شهدا به ما نشان داده‌اند، خاطرنشان کرد: مطمئن باشیم که خون شهدا، حافظ این راه خواهد بود و در این راه شهدا هستند که مانند چراغی روشن، راه را از چاه نشان خواهند داد.

این رزمنده دفاع مقدس در ادامه اظهار داشت: با وجود پتانسیل ‌های مختلف در شهر تبریز که به عنوان شهر اولین ها نیز شهرت پیدا کرده، باید سعی کنیم تبریز در بهره‌ مندی از مال و موهبت ‌های دنیوی اولین نباشد، بلکه در حفظ و نگهداری آثار و ارزش‌ های دفاع مقدس نخستین شهر باشد.

وی تاکید کرد: تبریز در عرصه دفاع مقدس، شکل‌ گیری نظام جمهوری اسلامی ایران و در تولید دژهای محکم برای مقابله با دشمن باید نخستین باشد./1325//102/خ

ارسال نظرات