۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۴۸۶۴۹۴
آیت الله علما:

تکیه بر توان داخلی تحریم ها را بی اثر خواهد کرد

آیت الله علما گفت: اقتصاد مقاومتی راهکار و استراتژی مقابله با فشار و تحریم های اقتصادی است و تکیه بر توان داخلی تحریم ها را بی اثر خواهد کرد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره فرارسیدن 22 اسفند که به نام شهید نامگذاری شده است ابراز داشت: شهدا مظهر ایمان، ایثار و اخلاص هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهدا به انقلاب و اسلام تداوم بخشیدند بنابراین باید مکتب و آرمانهای شهدا را حفظ و زنده نگه داشت.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: شهدا سند افتخار نظام و انقلاب هستند و با شهادت خویش مایه افتخار انقلاب اسلامی شدند.

وی در ادامه افزود: باید همواره به مقام شامخ شهدا در تمام ادوار احترام گذاشت زیرا اگر شهدا این افتخار را برای نظام نمی آفریدند قطعا انقلاب اسلامی تحت سلطه کشورهای غربی و شرقی بود.

آیت الله علما یادآور شد: راهیان نور مسیر درخشش و ایثار شهدا را به نسل جوان مشخص کرده و به آنها می آموزد که چگونه از ثروتی که داریم استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: شهدا به انقلاب عزت و اعتبار بخشیدند و امروز در سایه آرامش و امنیت جوانان انقلاب در دانشگاه ها به تحصیل و کسب علم و معرفت می پردازند.

آیت الله علما بیان داشت: راهیان نور جزء ثروت ملی به شمار می رود و باید این ثروت را به جامعه و تمام اقشار معرفی کرده و تبیین کنیم تا همگی از این مهم بهره مند شوند.

امام جمعه کرمانشاه ابراز داشت: دفاع مقدس برگ زرینی از افتخارات انقلاب اسلامی به شمار می رود، دفاع مقدس گنج و ثروتی عظیم است بنابراین باید به این مهم و ترویج آن توجه ویژه داشت.

وی با تاکید بر توجه به محکمات دینی و اسلامی گفت: محکمات دینی باید در جامعه اجرا شده و همگی به آن احترام بگذاریم و از سوی مردم و مسوولان اجرا شود.

آیت الله علما ادامه داد: توجه ویژه به مطالبات رهبر معظم انقلاب سبب تداوم و عزت هرچه بیشتر انقلاب اسلامی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی راهکار و استراتژی مقابله با فشار و تحریم های اقتصادی است، تکیه بر توان داخلی تحریم ها را بی اثر خواهد کرد./201/857/ب1

ارسال نظرات