۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۴۸۷۱۳۲
رییس ستاد انتخاباتی قم:

قانون‌ محوری و اخلاق‌مداری سرلوحه کار ما در انتخابات است

رییس ستاد انتخاباتی استان قم قانون مداری و اخلاق محوری را سرلوحه کار دست اندرکاران انتخابات در این استان دانست.
احد جمالی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، احد جمالی ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با ارائه گزارش عملکرد این ستاد انتخاباتی استان قم در دو ماه گذشته اظهار داشت: در دو انتخابات گذشته، استان قم شاخص‌ترین و کم حاشیه‌ترین استان در کشور بوده و این امر برای شهر قم افتخار است.  

معاون استاندار قم با اعلام برگزاری جلسات مرتب در ستاد انتخاباتی استان افزود: هر هفته جلسات این ستاد به‌طور مرتب برگزار شده و همه دستوراتی که از مرکز صادر  می‌شود، اجرایی شده است همچنین تعاملات نظام‌مند و عقلانی با مجموعه‌های که باید در انتخابات شرکت کنند، برقرار شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه ستاد انتخابات قم، حدود دوماه از شروع فعالیتش می‌گذرد، اظهار داشت: طی این مدت جلسات مختلفی براساس مصوبات و ابلاغیه های وزارت کشور برگزار شد و مسائل مربوط به انتخابات را در استان رصد کردیم و تعاملات نظام‌مند و عقلانی با مجموعه ای که باید ناظر بر انتخابات باشند، داشتیم.

وی افزود: انتظار می رود مردم استان قم با آن پیشینه درخشانی که در ایجاد انقلاب اسلامی داشته‌اند بتوانیم انتخاباتی را برگزار کنیم که از سال‌های گذشته بسیار بهتر باشد.

جمالی خاطرنشان کرد: اساس کار ما در ستاد اجرایی انتخابات، قانون‌مداری و اخلاق مداری است؛ ما به عنوان امین مردم در مسأله انتخابات با در نظر گرفتن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب آرای مردم را به عنوان حق‌الناس تلقی می‌کنیم و در این باره به رهنمودهای بزرگان و علما توجه داریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در پایان با ابراز امیدواری برای حضور پرشور مردم در انتخابات سال آينده عنوان کرد: دیدگاه ما از انتخابات شوراهای شهر این است که این انتخابات سیاسی نبوده و بلکه از نوع اجتماعی و عمرانی است ومنتخبان مردم در جهت رفاه حرکت کنند و افرادی در شوراها قرار بگیرند که تعهد و تخصص لازم را در رابطه با برنامه‌ریزی شهری و رفاهی مردم داشته باشند./872/د102/ج

ارسال نظرات