۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۴۸۹۱۸۷
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

خودسازی، عامل مهم سعادت و رستگاری انسان

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه انسان برای رسیدن به سعادت و رستگاری باید عوامل مختلفی را مورد توجه قرار دهد و به آن عمل کند، گفت: شرط لازم رسیدن به سعادت و رستگاری انسانها تهذیب نفس و خودسازی است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، هدف از آفرینش انسان را رسیدن به سعادت و خوشبختی خواند و بیان کرد: خوب عمل کردن راه رسیدن به سعادت و خوشبختی است.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به سعادت و خوشبختی انسان باید خوب بداند، خوب فکر کند و خوب زندگی کند، افزود: خوب زندگی کردن و عمل کردن راه رسیدن به سعادت و خوشبختی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه توحید از شروط و عوامل سعادتمندی انسان است، عنوان کرد: عبادت و بندگی خدا از دیگر شرایط رسیدن به سعادت و خوشبختی است.

وی با بیان اینکه عبادت شامل نماز، روزه، جهاد، حج، امر به معروف و نهی از منکر است، تصریح کرد: هر عملی که موجب خوشنودی خداوند باشد عبادت است و نماز برترین اعمال و عبادتها است.

نماینده ولی فقیه در لرستان  اطاعت خدا و رسول خدا را از دیگر عوامل مهم در سعادت و رستگاری انسانها عنوان کرد و گفت: پیروی از رسول خدا و ائمه معصومین(ع) در رستگاری انسانها بسیار اثربخش است.

وی با تأکید بر اینکه انسان برای رسیدن به رستگاری باید فعالیتهایش رنگ و بوی خدایی بگیرد، گفت: انسان با تهذیب نفس و خودسازی که از دیگر عوامل مهم رسیدن به رستگاری است، باید هوای نفس و شیطان را از خود دور کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه رستگاری واقعی را گام برداشتن در مسیر ولایت عنوان کرد و گفت: تمسک به ولایت از دیگر عوامل رستگاری و سعادت انسان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان از ولایت به عنوان صراط مستقیم یاد کرد و افزود: ولایت شرط قبولی اعمال است./9459/302/ب2

ارسال نظرات