۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۴۸۹۶۰۷
آیت الله علما مطرح کرد؛

ضرورت توجه به قانون انطباق امور اداری و فنی مؤسسات پزشکی با موازین شرعی

آیت الله علما گفت: باید قوانین انطباق امور اداری و فنی مؤسسات پزشکی با موازین شرعی به طور کامل اجرایی شده و بر آن نظارت صورت گیرد.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه ظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

آیت الله علما در این دیدار ابراز داشت: محیط های دانشگاهی محل تربیت نسل جوان و آینده سازان کشور بوده و باید نوع این تربیت بسیار مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: باید موازین اسلامی و شرعی همواره مورد تأکید مسؤولان نظام اسلامی قرار گرفته و در حفظ این موازین دقت لازم و کافی صورت گیرد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید قوانین انطباق امور اداری و فنی مؤسسات پزشکی با موازین شرعی به طور کامل اجرایی شده و بر آن نظارت صورت گیرد.

وی اظهار داشت: توجه به پژوهش و کارهای علمی در محیط دانشگاه بسیار مهم و حائز اهمیت است و اساتید و مسؤولان دانشگاهی باید دانشجویانی پژوهش‌محور و باسواد تربیت کنند.

آیت الله علما در پایان مطرح کرد: باید با تکیه بر فعالیت های علمی و پژوهشی و با توجه به علم روز دنیا، روز به روز سطح دانشگاه های داخلی را ارتقا داد و دانشجویانی آگاه و متبحر به ویژه در عرصه پزشکی تربیت کرد./857/202/ب2

ارسال نظرات