۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۴۹۰۹۶۵
آیت الله دری نجف آبادی:

انتخابات نباید تحت الشعاع رقابت های کور جناحی قرار گیرد

امام جمعه اراک با بیان اینکه انتخابات نباید تحت الشعاع سیاست زدگی و رقابت های کور جناحی قرار گیرد، گفت: اگر انتخابات در کشور تحت الشعاع این مسائل قرر گیرد مصداق بارز آب در آسیاب دشمن ریختن است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در کلاس درس اخلاق مدیران که با حضور مدیران استان مرکزی در بیت امام جمعه اراک برگزار شد، بیان کرد: صحنه انتخابات نماد عشق و علاقه ملت به نظام اسلامی است.

انتخابات مصداق پاسداری از حریم انقلاب و نظام است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه انتخابات مصداقی از پاسداری حریم انقلاب و نظام است، گفت: انتخابات پیش رو در کشور دارای جایگاه و اهمیت بالایی است و مشارکت همگانی اقشار مردم به خوبی می تواند توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را خنثی کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه انتخابات نباید تحت الشعاع سیاست زدگی و رقابت های کور جناحی و سیاسی قرار گیرد، گفت: اگر انتخابات در کشور تحت الشعاع این مسائل قرار گیرد مصداق بارز آب در آسیاب دشمن ریختن است.

نباید جریانات سال 88 را فراموش کنیم

وی با تاکید بر اینکه امروز نباید جریانات سال 88 را فراموش کنیم، تاکید کرد: اکنون در کشور نباید درگیر مسائلی شویم که زمینه شادی دشمنان ما را فراهم سازد و باید بدانیم دشمنان نظاره گر مسائل کشور هستند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه شرکت در انتخابات نشان‌دهنده وفاداری مردم به انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری دو رکن اصلی و سرنوشت‌ساز در راستای توسعه و پیشرفت کشور است و این حضور آگاهانه در این مهم به عنوان یک ضرورت محسوب می شود.

حمله موشکی آمریکا به سوریه، سناریویی از پیش تعیین شده

امام جمعه اراک در ادامه در رابطه با حمله موشکی آمریکا به سوریه، گفت: این حمله سناریویی از پیش تعیین شده بوده و دلیل آمریکا مبنی بر استفاده ارتش سوریه از سلاح های شیمیایی، بهانه ای بیش نیست و این اقدام در جهت حمایت از تروریسم انجام شده است.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه مدیران فراموش نکنند که این انقلاب امروز امانتی گرانقدر در دست ما است که باید برای نسل‌های بعدی نیز به امانت گذاشته شود، تصریح کرد: مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید هوشیار باشند که کشتی با سعادت انقلاب اسلامی را در سلامت کامل به ساحلی امن برسانند.

تحقق اقتصاد مقاومتی و ارتقای معیشت مردم

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی و ارتقای معیشت مردم از خواسته‌های مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: مدیران و مسؤولان در ایران اسلامی باید با برنامه ریزی، پشتکار و همت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور گام بردارند.

شایان ذکر است، درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر 15 روز یک بار روزهای چهارشنبه با حضور مدیران استانی در بیت امام جمعه اراک برگزار می شود./202/842/ب1

ارسال نظرات