۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۴۹۱۰۴۹
آیت الله دری نجف آبادی:

دشمنان نظام و انقلاب به انتخابات ایران اسلامی چشم دوخته اند

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب به انتخابات ایران اسلامی چشم دوخته اند، گفت: کاملا مشهود است امروز دشمنان نظام به دنبال ضربه زدن به اهداف و آرمان های نظام هستند.
آیت الله دری نجف آبادی

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، در رابطه با انتخابات پیش روی کشور، بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب به انتخابات ایران اسلامی چشم دوخته اند.

آیت الله دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه کاملا مشهود است امروز دشمنان نظام به دنبال ضربه زدن به اهداف و آرمان های نظام هستند، گفت: ملت با بصیرت و همیشه در صحنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری خود مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب خواهند زد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم شهیدپرور کشورمان در 29 اردیبهشت ماه سال جاری و با حضور در پای صندوق های رأی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری حماسه ای به یادماندنی خلق خواهند کرد.

انتخابات پیش رو، نظام اسلامی را بیمه می کند

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر حضور گسترده تمام اقشار ملت ایران اسلامی در انتخابات، بیان کرد: حضور مردم بزرگ کشورمان در انتخابات پیش رو، نظام اسلامی را بیمه می کند و سبب خنثی شدن توطئه دشمنان و بدخواهان می شود.

به گزارش رسا، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه در کشور برگزار می شود./842/302/ب2

ارسال نظرات