۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۴۹۲۷۸۳
آیت الله دری نجف آبادی:

همه باید تابع تصمیم های شورای نگهبان باشند

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه همه باید تابع تصمیم های شورای نگهبان باشند، گفت: تأیید صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری بر اساس قانون از سوی شورای نگهبان انجام می شود.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اراک، بیان کرد: انتخابات به خوبی می تواند سبب تقویت وحدت ملی در کشور شود.

ضرورت تبعیت از تصمیم های شورای نگهبان

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه همه باید تابع تصمیم های شورای نگهبان در انتخاب باشند، گفت: تأیید صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری بر اساس قانون از سوی شورای نگهبان انجام می شود و دیگران حق تعرض در این زمینه ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: مردم هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا با تحقیق و مطالعه کارشناسی اصلح ترین افراد که التزام عملی به قرآن و اسلام دارند را برای اداره شهر و کشور انتخاب کنند.

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: مراجع قضایی، انتظامی، نهادهای سیاسی و امنیتی و هیات های نظارت نیز بايد در تعیین صلاحیت نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا متعهدانه و قانونمند عمل کنند.

ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان

امام جمعه اراک با اشاره به حضور ملت بزرگ ایران اسلامی در انتخابات سال های گذشته در کشور، گفت: مردم هوشیار و همیشه در صحنه کشورمان در سال های گذشته با حضور پرشور و دشمن شکن خود، اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جهان به نمایش گذاشتند و ثابت کردند در همه حال پشتیبان نظام و انقلاب خواهند ماند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی در 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور پهناورمان در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر را خواهند آفرید، بیان داشت: مردم فهیم کشورمان همواره با حضور فعال در تمامی زمینه های اقتصادی و سیاسی، هوشیارانه توطئه های دشمنان را تشخیص داده و در برابر آنها ایستادگی کرده اند.

جمهوری اسلامی ایران قدرتمند و جزیره امن در منطقه

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره و یادآوری سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 58 به دستور امام راحل، ابراز داشت: امام خمینی(ره) در سال 58 دستور تشکیل ارتش قدرتمند و تاسیس سپاه و بسیج را صادر فرمودند و امروز نیروهای مسلح به خوبی توانسته اند در کشور نقش آفرینی کنند.

امام جمعه اراک بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت امام راحل، خون شهدا، نیروهای مسلح و هدایت مقام معظم رهبري به کشوری قدرتمند و جزیره امن در منطقه تبدیل شده است که دشمنان اسلام امكان کوچکترین تعرضی را به خاک کشور ایران اسلامی نيافته اند.

وزش و تغذيه سالم دو امر مهم در حفظ سلامتی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با اشاره به آغاز هفته سلامت، تاکید کرد: مردم استان مرکزی باید برای مقابله از بروز بیماری ها در جامعه تلاش کنند و وزش و تغذيه سالم را به عنوان دو امر مهم در حفظ سلامتی خود بدانند و همچنن از مصرف بي رويه نمک، روغن و شکر خودداری کنند.

شایان ذکر است، بزرگداشت بعثت خاتم انبیا حضرت محمد(ص)، شهادت امام موسی بن جعفر(ع)، روز سعدی، و روز زمین پاک از دیگر موضوعات مورد اشاره در سخنان آیت الله دری نجف آبادی، در خطبه های نماز جمعه شهر اراک بود.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./۲۰۱/۸۴۲/ب۱

ارسال نظرات