۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۴۹۵۲۶۷
آیت الله دری نجف آبادی:

انتخابات میدان جریان های فرصت طلب نیست

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه انتخابات میدان جریان های فرصت طلب نیست، گفت: جریان های تبلیغات انتخاباتی همه باید پاسدار حریم اسلام و آرمان های ناب انقلاب اسلامی باشند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عصر امروز در نشست با هادیان عقیدتی سیاسی سپاه روح الله و فرهنگیان بسیجی استان مرکزی در اراک، بیان کرد: انتخابات سبب عزت و اقتدار ایران اسلامی در کشور می شود.

نامزدهای منتخب باید برنامه‌ای نظام‌مند و دقیق داشته باشند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه انتخابات جایگاه جریان های فرصت طلب نیست، گفت: جریان های تبلیغات انتخاباتی همه باید پاسدار حریم اسلام و آرمان های ناب انقلاب اسلامی باشند و بدانند هدف انتخابات مشارکت آگاهانه مردم در تصمیم سازی ها و سرنوشت کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه نامزدهای منتخب باید برنامه‌ای نظام‌مند و دقیق داشته باشند تا به وضعیت جامعه کمک کنند، گفت: نامزدهای ریاست جمهوری باید در مسیر تقویت ستون باعظمت دین و نظام اسلامی تلاش کنند، زیرا تضعیف این ستون با تضعیف دین، اعتقادات، مردم‌سالاری برابر است.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه فردی که در انتخابات برگزیده می‌شود باید برای رشد منفی جمعیت، قشر جوان، واحدهای بلاتکلیف و تمام ابعاد جامعه برنامه داشته باشد، گفت: همه ما موظفیم از ستون باعظمت دین و نظام اسلامی صیانت کنیم و کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها نیز باید اصل اول را این ستون بدانند.

وی با بیان اینکه امروز میدان جهاد در حوزه فقاهت و معرفت در دین است، تصریح کرد: امروز شاهدیم دشمنان نظام اسلامی از هر ابزاری برای ضربه زدن به اسلام فقاهت و جایگاه ولایت فقیه استفاده می کنند و در راستای مقابله با نقشه های شوم دشمنان نامزدها و عامه مردم باید در انتخابات پیش رو هوشیار و بیدار باشند و اجازه هیچ تحرک و توطئه ای به فرصت طلبان و ایادی دشمن ندهند.

آیت الله دری نجف آبادی ابراز داشت: پاسداری از جایگاه ولایت ارزشی بلافصل است و دشمنان نظام باید بدانند که مردم مومن ایران اسلامی تا آخرین قطره خونشان از این جایگاه رفیع و ارزشمند صیانت می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تحقق اقتصاد مقاومتی، احیای صنایع رکودزده، حفظ منافع ملی و توجه ویژه به محرومان از دیگر نیازهای امروز جامعه ایران اسلامی دانشت و بیان داشت: مردم ایران اسلامی و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باید به نامزدی رای بدهند که عمل گرا باشد و همچنین در مسیر پیشبرد مبانی توسعه ای کلان جامعه گام بردارند./۲۰۲/۸۴۲/ب۱

ارسال نظرات