۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۴۹۵۸۸۷
امام جمعه خرم آباد:

تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به دور از حرمت شکنی باشد

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به دور از حرمت شکنی باشد، گفت: تبلیغات نامزدها باید با صداقت همراه باشد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اهمیت حفظ و برقراری امنیت و آرامش جامعه در جریان انتخابات گفت: تبلیغات نامزدهای انتخابات باید به دور از حرمت شکنی باشد.

شورا محلی برای ورود فتنه گران نیست

وی با بیان اینکه شوراها مقام عینی جمهوریت نظام را دارند، افزود: شوراهای شهر نباید محلی برای ورود فتنه گران و حرمت شکنان باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه باید موظبت کرد که افراد متدین و خدمتگزار وارد عرصه شوند، خاطرنشان کرد: با هوشیاری مردم باید از ورود افرادی که در جامعه با چراغ روشن دزدی کرده و خیانت می کنند به شوراهای اسلامی وارد نشوند.

وی در ادامه تأکید کرد: برای جلوگیری از ورود خیانتکاران به این عرصه نظارت و هوشیاری دستگاه های اجرایی و نظارتی ضروری است.

امنیت در ایران اسلامی نعمتی بزرگ است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به نام گذاری نیمه شعبان به روز سربازان گمنام گفت: امنیت امروز محصول مجاهدت جوانان مؤمن، انقلابی و ولایتمدار به عنوان سربازان گمنام امام زمان است که با تلاش خود امنیت را فراهم و توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

وی امنیت را از نعمتهای بزرگی خواند که جمهوری اسلامی ایران از آن برخوردار است و افزود: کسانی که با مجاهدت های خاموش امنیت را به ارمغان می آورند، سربازان گمنام هستند.

امام جمعه خرم آباد وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را مقتدرترین دستگاه امنیتی دنیا خواند و افزود: وزارت اطلاعات در زمینه هایی همچون مبارزه با فساد و قاچاق فعالیت های ارزنده ای داشته است که موجب بالندگی است.

عملکرد بسیج سازندگی، الگویی برای محرومیت زدایی است

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به سالروز بسیج سازندگی اشاره و عنوان کرد: عملکرد بسیج سازندگی، الگویی برای محرومیت زدایی است.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در توسعه کشور و رفع محرومیت و فقر تلاش فراوانی انجام داده است، یادآور شد: آحاد مردم خدمات ارزنده بسیج سازندگی را لمس کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عملکرد بسیج سازندگی را مایه مباهات خواند و گفت: بسیج سازندگی توانسته با جذب جوانان و هدایت آنان به سمت کارهای جهادی در ایجاد اشتغال و ساختن آینده ای سرشار از امید برای جوانان نقش آفرین باشد.

وجود جوانان بسترساز امنیت و اقتدار است

نماینده ولی فقیه در لرستان با گرامیداشت روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) بیان کرد: جوانان بزرگترین سرمایه کشور هستند، وجود جوانان در هر کشوری بستر امنیت و اقتدار است.

وی تصریح کرد: مسؤولان باید از نگاه فردی و سلیقه ای به جوانان پرهیز کرده و نگاهی واقع گرایانه یه این قشر داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تأکید کرد: باید به جوانان میدان عمل داده شود تا توانمندی این قشر در جهت رشد و توسعه کشور به کار گرفته شود./۲۰۱/۹۴۵۹/ب۱

ارسال نظرات