۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۴۹۹۲۰۸
امام جمعه موقت همدان:

حضور پرشور مردم در انتخابات سبب نا امیدی دشمنان است

حجت الاسلام موسوی با اشاره به مساله انتخابات، گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای سبب تضعیف و ناامیدی دشمنان اسلام است و از همین رو رهبر معظم انقلاب این روز را جشن مردم توصیف کردند.
سید هاشم موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید هاشم موسوی در خطبه های نماز جمعه همدان با بیان این که ایمان باید در تمام شئون زندگی انسان متجلی شود، گفت: ایمان سبب سعادت انسان است و باید با تمام وجود درک شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: زمانی یک جامعه یه سوی رستگاری و سعادت گام برمی دارد که ایمان در همه عرصه ای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی متجلی شود.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به مقام ورع و پاکی اظهار داشت:‌ انسان با دوری از محرمات و گناهان به مقام ورع نائل می شود و تفاوت تقوا و ورع در این است که تقوا به معنای دوری از گناهان است و ورع به معنای دوری از شبهات است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: ماه رجب و ماه شعبان گذشت و کسانی که فیضی از این دو ماه برنگرفته اند، فرصت مغتنم رمضان را از دست ندهند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به مساله انتخابات گفت: حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای سبب تضعیف و ناامیدی دشمنان اسلام است و از همین رو رهبر معظم انقلاب این روز را جشن مردم توصیف کردند.

وی با بیان این که امنیت و آرامش در جامعه ناشی از حضور و حمایت مردم است، ابراز داشت: حضور مردم درصحنه های مختلف است که سبب تقویت بنیان انقلاب اسلامی در منطقه و جهان شده است.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به مساله تکثیر جمعیت و اهمیت آن تصریح کرد: نکته مهمی که باید مسؤولان به آن توجه داشته باشند مساله تحدید و تکثیر نسل است و نباید نسبت به رشد منفی جمعیت در کشور بی تفاوت بود.

وی در پایان حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای را خواستار شد و گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان آمریکا، اسرائیل و همپیمانان آنها در منطقه خواهد بود./201/979/ب1

ارسال نظرات