۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۴۹۹۲۴۲
آیت الله دری نجف آبادی:

منتخب مردم به وعده های خود و قانون اساسی وفادار باشد

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه منتخب مردم به وعده های خود و قانون اساسی وفادار باشد، گفت: منتخب مردم در مسیر پیشرفت و توسعه کشور تلاش کند و قانون اساسی را در سرلوحه امور خود قراردهد.
آیت الله دری نجف آبادی آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اراک، بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنان از رفتارهای غیر قانونی خودداری کنند و باید در هر شرایطی از قانون پیروی کنند.

نامزدها انتخاباتی باید در مسیر پیشرفت و توسعه کشور تلاش کنند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه منتخبان مردم به وعده های خود و قانون اساسی وفادار باشند، گفت: نامزدها انتخاباتی باید در مسیر پیشرفت و توسعه کشور تلاش کنند و همچنین قانون اساسی را در سرلوحه امور خود قرار دهند.

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: رییس جمهوری انتخاب شده از سوی مردم بزرگ ایران اسلامی باید به اصل 121 قانون اساسی عمل کرده و عدالت گستری، حق گستری، خدمت به مردم و ایجاد اشتغال را سرلوحه کار خود قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با انتخابات، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند پیروز انتخابات تمام مردم ما هستند چرا که عرصه انتخابات یک جشن و حماسه بزرگ ملی است و حضور پرشور ملت شریف در این صحنه نشانگر وفاداری مردم به نظام اسلامی، امام راحل، رهبری و شهدا است.

منتخب مردم خدمت گزاری به مردم را فدای مسائل جناحی و سیاسی نکند

وی تصریح کرد: از کسانی که با رای مردم، مسؤولیت را بر عهده می گیرند انتظار می رود آرمان های انقلاب، امام و رهبری و شهدا را حفظ کند و پاسدار حریم قانون اساسی جمهوری اسلامی و مذهبمان باشند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه منتخب مردم باید امانتدار بوده و خدمت گزاری به مردم را فدای مسائل جناحی و سیاسی نکند، اظهار داشت: منتخب مردم باید امانتدار بوده و خدمت گزاری به مردم را فدای مسائل جناحی و سیاسی نکند و در مسیر توسعه و آبادانی کشور گام بردارد.

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: امروز مردم ایران اسلامی در سراسر کشوربا حضور گسترده خود نشان دادند که پای آرمان های انقلاب و امام راحل ایستاده اند و به رهبر خود وفادارند و بر سر آرمان هایشان هرگز با هیچکس معامله نمی کنند.

فعالیت هشت مدرسه پیش حوزوی با 43 کلاس در استان مرکزی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با اشاره به فعالیت حوزه های علمیه در استان مرکزی، گفت: تا به امروز هشت مدرسه پیش حوزوی با 43 کلاس در استان مرکزی وجود دارد و ساخت 2 مدرسه برای تربیت اسلامی و قرآنی جوانان در دست ساخت است که نیازمند کمک و همکاری مردم اراک و استان مرکزی دارد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه ۵ هزار طلبه زن و مرد در 23 مدرسه علمیه استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند، بیان کرد: از 108 طلبه 66 طلبه به بلوغ فکری و عقیدتی رسیده و به لباس روحانیت ملبس شدند.

شایان ذکر است، فرارسیدن ماه مبارک رمضان و ورود به ماه ضیافت الهی، گرامیداشت روز فتح خرمشهر و روز آزادی دزفول شهر مقاومت برخی دیگر از عناوین سخنان خطیب جمعه اراک بود.

شایان ذکر است، یکهزار و 70 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و یکهزار و 420 شعبه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی دایر شده است.

همچنین در این دوره از انتخابات پنج هزار و 828 نامزد برای تصاحب 177 کرسی شورای اسلامی در شهرها و 2 هزار و 669 کرسی شورایی روستایی در استان مرکزی با هم رقابت دارند.

گفتنی است، 25 هزار نفر در استان مرکزی کار برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را برعهده دارند.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./201/842/ب1

ارسال نظرات