۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۵۰۰۴۲۸
نماینده ولی فقیه در قزوین:

فتح خرمشهر زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی آزادی خرمشهر را یک جریان بزرگ تاریخی دانست و گفت: فتح خرمشهر تنها یک عملیات نظامی نبود یک جریان پرثمری است که برکات آن در طول تاریخ نصیب ملت اسلامی شده است این جریان در حقیقت بستر زمینه سازی است که جهان را برای ظهور منجی آماده می‌کند.
حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسؤولان استانی برگزار شد، با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: خرمشهر عزیز در سوم خرداد 1361 پس از ماه‌ها اشغال توسط دشمن بعثی در جریان جنگ تحمیلی در عملیات بیت المقدس با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام آزاد و به آغوش میهن بازگشت.

وی در ادامه با اشاره به تحقق وعده خداوند در جریان آزادسازی خرمشهر افزود: اراده خداوند متعال همیشه بر این امر قرار گرفته شده است که پیروزی از آن جبهه حق است و باطل در هر کجا که باشد شکست خورده و ذلیل خواهد بود آزادی خرمشهر تحقق وعده خداوند در پیروزی حق بر باطل بوده است.
 

فتح خرمشهر زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در ادامه آزادی خرمشهر را یک جریان بزرگ تاریخی دانست و اظهار کرد: فتح خرمشهر تنها یک عملیات نظامی نبود یک جریان پرثمری است که برکات آن در طول تاریخ نصیب ملت اسلامی شده است این جریان در حقیقت بستر زمینه سازی است که جهان را برای ظهور منجی آماده می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه رزمندگان در جریان عملیات فتح خرمشهر با ایمان و صداقت عمل کردند، ابراز کرد: وقتی ملتی بر اساس صداقت و تقوا حرکت مبارزه گونه بر ضد دشمن داشته باشد به طور یقین خداوند پیروزی را به آن ملت عنایت می‌کند و دشمنان را خوار و ذلیل می‌کند فتح خرمشهر در حقیقت پیروزی حق بر ضد کفر و نفاق بود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه با اشاره به عنایت خداوند در جریان آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: اگرچه از نظر نظامی و استراتژیکی فتح خرمشهر امری غیرممکن بود اما به فرموده امام راحل در آن شرایط بسیار حساس دست خداوند به میدان رزمندگان آمد و او بود که خرمشهر را آزاد کرد و به پیروزی رساند.

وی در پایان گفت: اگر این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روز به روز پابرجا و استوار است به برکت خون شهدایی است که در عملیات بیت المقدس خرمشهر را آزاد کردند و در جریان هشت جنگ تحمیلی جان خود را فدا کردند پس تا پای جان باید از اسلام و ارزش‌های آن دفاع کنیم و نگذاریم که این انقلاب به دست نااهلان بیفتد./873/۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات