۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۵۰۱۴۲۵
آیت الله علما:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جدید ضروری است

آیت الله علما گفت: امروز صحبت از مکتب شهدا برای جوانان و نوجوانان و انتقال این فرهنگ به آنها از ضروریات نظام است.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، شامگاه امروز به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان با خانواده شهدای جلیلیان دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: شهدا با نثار خون خویش نهال انقلاب و اسلام را آبیاری کرد و امروز این نهال به درختی تنومند تبدیل شده است که در مقابل غرب و شرق ایستادگی می کند.

امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد: امروز دشمنان انقلاب از روحیه شهادت طلبی ملت ایران وحشت دارند، روحیه ایثار و شهادت طلبی از شهدا به جوانان و نوجوانان منتقل شده و این مهم عظمت و اقتدار انقلاب را دوچندان کرده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهدا با قدرت ایمان، تقوا و اعتقاد به ولایت فقیه سینه خود را در برابر آماج حملات دشمنان سپر کردند و اینگونه ماندگار شدند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: شهدا تداوم بخش اندیشه انقلاب در طول هشت سال جنگ تحمیلی بودند و اجازه ندادند انقلاب اسلامی ایران با هجمه های سنگین دشمنان تحت تسلط غرب و شرق درآید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باید به عنوان یک اصل در جامعه ایجاد شود، امروز صحبت از مکتب شهدا برای جوانان و نوجوانان و انتقال این فرهنگ به آنها از ضروریات نظام است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان با اشاره به ناتوی فرهنگی دشمن علیه انقلاب و اسلام گفت: امروز دشمنان درصدد تضعیف جایگاه ولایت فقیه، فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه انقلابی ملت ایران هستند قطعا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا سدی مستحکم در برابر هجمه های دشمنان است./۲۰۲/۸۵۷/ب۱

ارسال نظرات