۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۵
کد خبر: ۵۰۳۵۹۸

یادمان یارهای قرآنی امام خمینی در نمایشگاه قرآن

مسؤول بخش یادمان امام و یاران در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن با اشاره به برنامه های این بخش گفت: اجرای کوچه باغ های جماران و حسینیه جماران به عنوان شاخص اصلی این بخش در معرض دید بازدید کنندگان می باشد.
نمایشگاه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، یدالله حاج علی اکبری، مسئول بخش یادمان امام و یاران در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اشاره به برنامه های این بخش گفت: اجرای کوچه باغ های جماران و حسینیه جماران به عنوان شاخص اصلی این بخش در معرض دید بازدید کنندگان می باشد.

وی با اشاره به چهار غرفه جنبی در کنار حسینیه جماران خاطرنشان کرد: یادواره سید مصطفی خمینی، فرزند ارشد امام خمینی و ارائه 6 جلد تفسیر قرآن کریم که در طول عمر پربرکتشان نوشته بودند اولین غرفه این بخش می باشد.

حاج علی اکبری با اشاره به اجرای یادمان یارهای قرآنی امام خمینی که سال گذشته رحلت کرده اند، در این بخش اظهار کرد: غرفه معرفی آثار آیت الله موسوی اردبیلی در این بخش و عرضه سه جلد تفسیر قرآن این بزرگوار مورد بازدید مخاطبان قرار گرفته است.

مسئول بخش یادمان امام و یاران با اشاره به ارائه عکس ها و فعالیت های آیت الله واعظ زاده خراسانی و عرضه 6 جلد آثار تفسیر قرآنی ایشان در این بخش تصریح کرد: ارائه جلوه ای از فعالیت های قرآنی آیت الله هاشمی رفسنجانی در این بخش صورت می گیرد.

وی با اشاره به نمایش 28 تابلوی دو عکسه از فعالیت های قرآنی آیت الله هاشمی رفسنجانی در این غرفه ادامه داد: ارائه تفسیر راهنما و فرهنگ قرآنی نوشته ایشان و نمایش فیلم هایی از اقدامات ارزشمند دینی در کشور عربستان از دیگر فعالیت های این بخش می باشد.

حاج علی اکبری گفت: همچنین 52 جلد کتاب موسوعه امام خمینی که شامل کلیه تقریرات فقهی ایشان می باشد در این بخش عرضه می شود./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات