۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۰۳۹۴۱
آیت الله دری نجف آبادی:

نیروهای امنیتی باید با هوشیاری توطئه های جنایتکاران را خنثی کنند

امام جمعه اراک با بیان اینکه کوچکترین غفلت از سوی نیروهای امنیتی فاجعه ای بزرگ را به همراه دارد از نیروهای امنیتی خواست با هوشیاری توطئه های جنایتکاران را خنثی کنند.
آیت الله دری نجف آبادی

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با اشاره به اتفاقات تروریستی روز گذشته تهران، گفت: توطئه های آمریکا و گروهک های تروریستی بر علیه نظام اسلامی پایانی ندارد.

وی با بیان اینکه وزیر امور خارجه عربستان چندی پیش ایران اسلامی را تهدید کرده بود، ابراز داشت:حادثه تهران با برنامه ریزی و نقشه های شوم قبلی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به قدرت اطلاعاتی و نظامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: نیروهای امنیتی و انتظامی باید هوشیارانه تر عمل کنند و نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب کنند.

نیروهای امنیتی باید با هوشیاری توطئه های جنایتکاران را خنثی کنند

وی با بیان اینکه کوچکترین غفلت از سوی نیروهای امنیتی فاجعه ای بزرگ را به همراه دارد، ابراز داشت: امروز دشمنان به دنبال آن هستند که از غفلت ها بهره مند شوند و نیروهای امنیتی باید با هوشیاری توطئه های جنایتکاران را خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز استکبار جهانی از از گروهک های تروریستی حمایت می کنند و به دنبال اختلال در نظم منطقه خاورمیانه هستند./842/ 302/ص

ارسال نظرات