۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۵۰۴۰۴۶
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

مدافعان حرم، دشمنان را در آن سوی مرزها زمین گیر کردند

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی تجلیل از مدافعان حرم را یک وظیفه همگانی دانست و گفت: امروز مدافعان حرم و فرزندان برومند این مملکت توانستند دشمن را در خاک خودش زمین‌ گیر کنند.
حجت الاسلام والمسلمین فرحانی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم که امروز در تالار مناطق نفخیز جنوب در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: تا کنون اسم حرم که می ‌آمد منظور از حرم اهل بیت(ع) در خارج از کشور بود ولی با اتفاقاتی که رخ داد مدافعان حرم، مدافع حرم حضرت امام رضا(ع)، حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و حرم امام راحل نیز هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دفاع از حریم ولایت و دفاع از حرم یک جریان پایدار در طول تاریخ است، تصریح کرد: مسأله ولایت آنقدر مهم است که خداوند متعال در روز عید غدیر به اندازه دو برابر کل ماه مبارک رمضان و شب و روز عید فطر انسان ‌های جهنمی را از آتش آزاد می‌ کند.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: هر کس در دفاع از ولایت به پا خیزد خداوند خودش خریدار او می‌ شود که این موضوع در قرآن نیز آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی تجلیل از مدافعان حرم را یک وظیفه همگانی دانست و بیان کرد: اگر امام توانست با عزت انقلاب اسلامی پیش ببرد به خاطر رزمندگان بود، اگر در دوران دفاع مقدس با عزت حتی یک متر از خاک ایران را واگذار نکردیم فقط به خاطر دلیرمردانی بود در دوران دفاع مقدس در جبهه حضور یافتند و از دین و میهن دفاع کردند.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی در هر جنگی که رخ داد بخشی از خاکش جدا شد ولی تنها جنگ نابرابر که در آن در مقابل همه دنیا ایستادیم و دفاع کردیم و یک وجب از خاکمان را ندادیم دفاع مقدس بود که این مسأله به خاطر حضور رزمندگان جان برکف رخ داد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اگر امروز رهبر انقلاب با عزت و افتخار می ‌ایستد و با اقتدار حملات تروریستی در تهران را ترقه بازی می‌گوید به خاطر حضور شما خانواده‌ های شهدا و اتکا به مدافعان حرم است.

وی گفت: امروز مدافعان حرم و فرزندان برومند این مملکت توانستند دشمن را در خاک خودش زمین‌ گیر کنند تا جرات تعرض به خاک ما را نداشته باشد./۱۰۱/۹۴۵۶/ب۱

ارسال نظرات