۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۵۰۵۶۵۹
آیت الله دری نجف آبادی:

ایران اسلامی با قدرت و همت بلند در مقابل بدخواهان ایستادگی خواهد کرد

امام جمعه اراک با بیان اینکه امنیت حساس ترین و مهمترین مسأله هر جامعه و کشور است، گفت:: ملت بزرگ ایران با قدرت و با همت بلند در مقابل استکبار و بدخواهان ایستادگی خواهند کرد.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اراک، راهکار بزرگ  ایستادگی در برابر توطئه ها و دسیسه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفظ و تقویت وحدت ملی است.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه امنیت حساس ترین و مهمترین مسأله هر جامعه و کشور است، اظهار داشت: ملت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و با همت بلند در مقابل استکبار و بدخواهان ایستادگی و مقابله خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به توطئه جنایتکاران تکفیری در سیستان و بلوچستان، کردستان، تهران و مرقد امام(ره)، ابراز داشت: این رخدادها اراده ملت ایران را در برابر دشمنان محکمتر می کند و صفوف منسجم ایران اسلامی با هوشیاری و تیزبینی در برابر هر توطئه خواهد ایستاد.

فرهنگ علوی در لایه های مختلف جامعه نهادینه شود

امام جمعه اراک با تأکید بر اینکه با وجود فرهنگ علوی هیچ گاه تحریم ها نمی تواند آسیبی به کشور بزند، خاطرنشان کرد: امروز در ایران اسلامی فرهنگ علوی در لایه های مختلف جامعه نهادینه و گسترش یابد.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت امام علی(ع)، بیان داشت: پیشوای اول شیعیان در وصیت نامه عبادی و سیاسی خود همه مردم را به سه اصل تقوا، نظم و عقل و مهربانی دل ها توصیه کرد و باید این سه اصل محور امور قرار گیرد.

امیرمؤمنان(ع) نماد و ستون ایمان، صبر، عدالت و جهاد است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: سفارش های امام علی(ع) در مقابل اقدامات خشونت طلبانه، جنایت، ظلم و شرارتی است که امروز جنایت کارانی مانند آمریکا، اسرائیل و داعش در پیش گرفته اند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه امام علی(ع) نماد و ستون ایمان صبر عدالت و جهاد است، خاطرنشان کرد: صبر شامل چهارشعبه اصلی صبر طاعات، صبر از گناهان، صبر در مقابل مصیبت ها و صبر در مبارزه و میدان جنگ می شود و امیرمؤمنان(ع) برای پاگیری اسلام 60 سال مجاهدت، صبر و فداکاری کرد.

مقاومت ایران اسلامی در برابر تهدید و تحریم دشمنان

امام جمعه اراک در ادامه با تأکید بر اینکه امروز در کشور باید با قدرت ظرفیت صادرات را افزایش داد، خاطر نشان کرد: همگان باید در ایران اسلامی دست بر دست هم دهند تا فرصت آبادانی در کشور به خوبی فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحریم های دشمنان علیه ایران اسلامی، گفت: ایران بارها در برابر تهدید و تحریم دشمنان مقاومت کرده و از این منظر خوداتکایی را افزایش داده است ، با رشد تولید و صادرات، کاهش فرهنگ مصرف گرایی و ارتقای فرهنگ قناعت و ساده زیستی توأم با عفاف و حجات می توان کشور را آباد کرد.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: مسؤولان  باید در سال جاری با برنامه ریزی درست سدها و تحریم های اقتصادی را بی اثر کنند و بازار داخلی را فعال کرده و محدودیت های اعمال شده برای ایران به فرصتی برای سازندگی تبدیل کنند و قدرت داخلی را در ابعاد مختلف ارتقا دهند.

شایان ذکر است، جمعه پایانی ماه رمضان و روز قدس سالروز تأسیس جهاد کشاورزی، بسیج اساتید، تأسیس سازمان تبلیغات و هفته صرفه جویی آب از دیگر سخنان آیت الله دری نجف آبادی در نماز جمعه اراک بود.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/۲۰۱/ب2

ارسال نظرات