۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۵۰۶۸۷۹
مدیر حوزه علمیه قزوین:

نیروهای انقلابی در مبارزه با تروریسم بار دیگر اقتدار ایران را به نمایش گذاشتند

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه نیروهای انقلابی با عمل خود چشم انداز مبارزه با تروریسم را ترسیم کردند، گفت: مبارزه ایران با تروریسم محدود به حرف و گفتار نیست سپاه پاسداران همچنان به عهدی که با امام راحل و شهدا بسته است وفادار بوده و اگر دشمن دست از پا خطا کند او را گوشمالی خواهد داد.
حجت الاسلام علی عباسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین عصر امروز در جمع مسؤولان حلقه‌های صالحین حوزه‌های علمیه که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین برگزار شد، با اشاره به اقدام انقلابی سپاه پاسداران در مبارزه با تروریسم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب هر جا که نیاز بوده است وارد صحنه شده و به لطف و مدد الهی به نحو شایسته از انقلاب و دستاوردهای آن محافظت کرده است.

وی در ادامه با اشاره به وجود نیروهای متعهد انقلابی در کشور افزود: هر انقلابی که تشکیل می‌شود برای تامین اهداف خود و دفاع در برابر تهدیدات دشمنان نیازمند نیروهای انقلابی و مومن به اهداف نظام دارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه با بیان اینکه نیروهای انقلابی با عمل خود چشم انداز مبارزه با تروریسم را ترسیم کردند اظهار کرد: مبارزه ایران با تروریسم محدود به حرف و گفتار نیست سپاه پاسداران هم چنان به عهدی که با امام راحل و شهدا بسته است وفادار بوده و اگر دشمن دست از پا خطا کند او را گوشمالی خواهد داد.

وی در ادامه با اشاره به پیام اقدام انقلابی سپاه به دشمنان نظام و انقلاب ابراز کرد: انجام این اقدام انقلابی سپاه به دشمنان انقلاب پیام داد که در صورت حماقت درسی فراموش نشدنی به آنها داده خواهد شد و آنان را از اقدام تجاوزکارانه خود برای همیشه پشیمان خواهد کرد.

حجت الاسلام عباسی در ادامه تداوم انقلاب اسلامی و محقق شدن آرمان‌های آن را مشروط به مبارزه با دشمنان شناخته شده نظام دانست و تصریح کرد: خروج ذلت بار داعش از عراق و سوریه و حمله موشک‌های قدرتمند از جانب جمهوری اسلامی به سوی مقر آنها در حقیقت محقق شدن  پیام‌های الهی  پیروزی حق بر باطل است.

وی در پایان گفت: مبارزه با گروه تروریستی داعش در حقیقت مبارزه با تمام سردمداران و حامیان آنها است که نمونه آنها رژیم سفاک صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است از این رو اقتدار موشکی سپاه پاسداران در مبارزه با تروریسم توانمندی بالا و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی را نشان داد و رعب و وحشت را بر پیکره وجود آنها نازل کرد./202/873/ب1

ارسال نظرات