۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۱
کد خبر: ۵۰۷۱۹۲
آیت الله دری نجف آبادی:

ملت ایران بر سر ارزش های خود با هیچ قدرتی تعارف ندارد

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه ملت ایران بر سر ارزش های خود با هیچ قدرتی تعارف ندارد، گفت: مردم و مسؤولان با تمام توان ازآرمان های نظام دفاع و توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک شامگاه پنجشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در دیدار رییس و کارکنان دادگستری استان مرکزی در بیت امام جمعه اراک، بیان داشت: حفظ و تقویت امنیت ملی از ارزش های اصلی نظام اسلامی است.

ضرورت مقابله با فساد اخلاقی و مالی و برخورد قاطعانه با هنجارشکنان

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه ملت ایران اسلامی بر سر ارزش های خود با هیچ قدرتی تعارف ندارد، اظهار داشت: مردم و مسؤولان ایران اسلامی با تمام توان از مواضع و آرمان های خود دفاع و توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مقابله با فساد اخلاقی و فساد مالی و برخورد قاطعانه با هنجارشکنان را از وظایف مهم قویه قضاییه دانست و اظهار داشت: قوه قضائیه وظیفه دارد در برابر هنجارشکنان اجتماعی و کسانی که با تیراندازی، اغتشاش و شورش های خیابانی سعی در برهم زدن نظام اجتماعی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه می کنند با قاطعیت هر چه تمامتر برخورد کند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه باید با مواد مخدر و عاملان آن مجدانه برخورد کرد، ابراز کرد: رواج و مصرف مواد مخدر پیامدهای بسیار خطیری را به‌دنبال دارد و لازم است که قوه قضائیه برخورد قاطعانه با عاملان پخش مواد مخدر به‌ویژه مواد مخدر ‏صنعتی را سرفصل برنامه‌های خود قرار دهد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به کاهش سن مصرف مشروبات الکلی در جامعه، اظهار داشت: کاهش سن مصرف مشروبات الکلی بسیار نگران کننده است و قویه قضاییه باید با قدرت و برنامه ریزی های صحیح در مسیر مقابله با مشروبات الکلی گام بردارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: امروز دستگاه قضایی در کشور وظیفه دارد که در عرصه‌های مختلف حقوقی، کیفری، ‏اجرای عدالت، مبارزه با ظلم و تبعیض و اصلاح امور وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن برای برقراری امنیت انجام دهد تا امنیت در جامعه نهادینه شود.

روز قدس نماد اقتدار و مبارزه با استکبار جهانی

امام جمعه اراک در ادامه در رابطه با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، بیان داشت: دستگاه های قضایی، امنیتی و انتظامی باید برنامه های امنیتی خود را به شکلی در جامعه پیاده سازی کنند که کوچکترین مشکلی در خلال راهپیمایی به وجود نیاید و آرامش در کشور حکم فرما باشد.

آیت الله دری نجف آبادی روز قدس را نماد اقتدار و مبارزه با استکبار جهانی دانست و افزود: ملت بزرگ و غیور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در روز جهانی قدس با مشت های گره کرده به خیابان ها خواهند آمد و شعار مرگ بر آمریکا را فریاد خواهند زد.

شایان ذکر است، 31 خرداد تا هفتم تیر ماه با عنوان هفته گرامیداشت قوه قضاییه نامگذاری شده است./۲۰۲/۸۴۲/ب۱

ارسال نظرات