۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۵۰۹۰۶۰
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

کانون های مساجد لرستان میزبان طرح اوقات فراغت جوانان هستند

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری طرح اوقات فراغت به میزبانی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان خبر داد و گفت: این طرح از ۲۰ تیرماه آغاز و به مدت دو ماه برگزار می شود.
حجت الاسلام موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان تا پایان ایام تابستان میزبان برگزاری طرح اوقات فراغت هستند.

حجت الاسلام موسوی آغاز طرح اوقات فراغت را 20 تیر ماه جاری اعلام کرد و اظهار داشت: این طرح به مدت دو ماه تا 20 شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طرح اوقات فراغت با عنوان «آسمانی ها» در همه کانون ها برگزار می شود، افزود: در این راستا تفاهم نامه اوقات فراغت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه اوقات فراغت با هر کانون مجری این طرح منعقد خواهد شد.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان تصریح کرد: مراسم انعقاد تفاهم نامه و همایش افتتاحیه در هر شهرستان با حضور رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کانون فرهنگی هنری هر شهر، نماینده دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری، مسؤولان و مدیرانی استانی و شهرستانی برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت در کانون ها، خاطرنشان کرد: این طرح به صورت شهرستانی برگزار خواهد شد.

فعالیت 387 کانون فرهنگی هنری مساجد در لرستان

حجت الاسلام موسوی در ادامه از فعال بودن 387 کانون فرهنگی هنری در مساجد لرستان خبر داد و گفت: از این تعداد کانون 60 درصد در مناطق روستایی و 40 درصد در مساجد شهری استان مستقر هستند.

وی اجرای برنامه های قرآنی، فرهنگی و هنری را از محوریت برنامه های طرح اوقات فراغت عنوان کرد که در کانون های مساجد و خانه های نور در راستای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان مساجد را مرکزی مناسب برای تربیت صحیح جوانان و نوجوانان در راستای آگاه سازی این قشر و مقابله با توطئه های دشمنان عنوان کرد و افزود: بصیرت بخشی و بصیرت افزایی بین این قشر از اهداف مهم کانون مساجد در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

وی بیان داشت: با جذب جوانان و نوجوانان به این کانون ها که از رویکرد اصلی این مجموعه است، تلاش می شود ارزش های دینی و اسلامی را بین نسل جوان و نوجوان بیشتر تبیین کرد و آنان را با معارف اهل بیت(ع) آشنا ساخت./9451/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات