۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۵۱۱۳۷۸
آیت الله علما:

صیانت از شورای نگهبان پاسداری از نظام است

آیت الله علما گفت: تضعیف شورای نگهبان نظام را به خطر انداخته و سایر قوا را نیز زیر سؤال خواهد برد بنابراین صیانت از شورای نگهبان صیانت و پاسداری از نظام است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه امروز کرمانشاه با اشاره به پیروزی های ارتش عراق بر نیروهای تکفیری و داعشی ابراز داشت: پیروزی ارتش عراق در  موصل به حکومت پوشالی شام و عراق داعش خاتمه داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به نقش علمای شیعه و اهل سنت و همدلی آنها تصریح کرد: پیروزی موصل حاصل وحدت مردم و علمای اهل سنت و شیعه به ویژه حضرت آیت‌الله سیستانی است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: حقیقتا داعشیان پلید روی تاریخ را سیاه کرده اند اما رزمندگان اسلام با پیروزهای متعدد آنها را نابود و درک واصل می کنند.

آیت الله علما یادآور شد: خداوند متعال انبیای الهی را برای تربیت و هدایت انسانها قرار داده است اما داعشیان و پیروان کفر و غرب به واسطه ابزارهایی که در اختیار دارند درصدد از بین بردن مکتب و سیره ائمه اطهار (ع) هستند.

وی با بیان ویژگی های منحصر به فرد حاج قاسم سلیمانی در پیروزهای رزمندگان اسلام در برابر داعشیان عنوان داشت: مالک اشتر زمان سردار حاج قاسم سلیمانی عراق و سوریه را احیا کرد.

آیت الله علما تأکید کرد: امروز وحدت میان مسلمانان شرط بقا و پایداری اسلام است بنابراین با حفظ وحدت و همدلی می توان دشمنان اسلام را شکست داد، شکست داعشان در موصل حاصل وحدت و همدلی مسلمانان است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود همواره وحدت و همدلی میان مسلمانان را تأکید و ضامن بقای انقلاب و اسلام می داند بنابراین تبعیت از بیانات و رهنمودهای ولی فقیه باید در اولویت قرار گیرد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه به نقش شورای نگهبان در بقای نظام اشاره کرد و ابراز داشت: شورای نگهبان نبض نظام است و به همین دلیل نوک پیکان هجمه های دشمنان انقلاب به سمت شورای نگهبان است.

وی در پایان ابراز داشت: تضعیف شورای نگهبان نظام را به خطر انداخته و سایر قوا را نیز زیر سؤال خواهد برد بنابراین صیانت از شورای نگهبان صیانت و پاسداری از نظام است./۲۰۱/۸۵۷/ب۱

ارسال نظرات