۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۵۱۴۹۶۸
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

موضع‌گیری مسؤولان در برابر تحریم‌های جدید آمریکا عزتمندانه و غیورانه باشد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: باید مسؤولان در برابر تحریم‌های جدید آمریکا به‌گونه‌ای موضع‌گیری کنند که هم غرور ملی ما حفظ شده و هم منافع کشور تأمین شود.
حجت الاسلام سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نشست خبری که به مناسبت دوازدهم مرداد، سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشور ما، اظهار کرد: سابقه تاریخی آمریکا نشان داده که این کشور هیچ‌گاه مورد اعتماد نبوده و نیست و تحریم‌های اخیر این کشور علیه ملت ایران بار دیگر این موضوع را ثابت کرد.

وی اضافه کرد: سران آمریکا قصد دارند با این اقدام افکار عمومی جهان را از موضوع فلسطین و مسجدالاقصی منحرف کنند تا اسراییل با خیال راحت به جنایت‌های خود ادامه دهد.

حجت‌الاسلام سالاری تصریح کرد: با وجود این یکی از مزایای تحریم جدید آمریکا این است که نشان داد آمریکا گرگ بوده و نباید هیچ‌گاه به آن اعتماد کرد؛ درنتیجه افرادی که تاکنون معتقد به تعامل با آمریکا بودند متوجه شدند نمی‌توان با گرگ به تعامل رسید.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: نوع موضع‌گیری و تصمیم‌گیری مسؤولان جمهوری اسلامی در برابر اقدام جدید آمریکا اهمیت فراوانی دارد؛ ازاین‌رو مسؤولان باید خود را نمایندگان ملت غیور ایران بدانند و به‌گونه‌ای با دشمن با درایت برخورد کنند که هم غرور ملی ما حفظ شده و هم منافع کشور تأمین شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم در مناسبت‌های ملی و انقلابی، اظهار کرد: اگر دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در برگزاری مراسم ملی و مذهبی همراه و همکار نباشند موفقیتی حاصل نمی‌شود.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه سال گذشته 12 عنوان مراسم محوری از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی و هماهنگی شد، اضافه کرد: برای برنامه‌ریزی این مراسم 69 جلسه استانی و 168 جلسه ستادی در شهرستان‌ها برگزار شد.

وی اظهار کرد: پارسال درمجموع 812 مراسم در سطح استان برگزار شد که در قالب این مراسم بیش از 20 هزار برنامه مختلف ازجمله همایش، نمایشگاه و ... برپا شده است.

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: در سال گذشته جمعیت واقعی شرکت‌کننده در مراسم انقلابی در استان خراسان شمالی بیش از 250 هزار نفر برای هر مراسم برآورد شده است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت احداث ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اظهار کرد: زمینی که برای احداث این ساختمان در سال 86 واگذار شد خارج از محدوده شهری بوده و در سایت اداری قرار دارد؛ در حالی که محل احداث این ساختمان با رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سازگار نیست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی بار ترافیکی نداشته و از سوی دیگر ارتباط مستمر در برگزاری مراسم بین شورا به‌عنوان مرکز تدارکاتی با مراسم ضروری است؛ ازاین‌رو قرار گرفتن ساختمان شورا در خارج از محدوده شهر منطقی نیست./۹۳۱۴/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات