۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۵۲۴۴۴۰
طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی مشهد:

نسل کشی مسلمانان میانمار سناریوی جدید افراط گرایان غربی و شرقی است

طلاب غیر ایرانی مدرسه عالی برادران جامعه المصطفی العالمیه مشهد مقدس با تجمع در تالار اجتماعات این مدرسه، جنایات حکومت میانمار علیه مسلمانان این کشور را محکوم کردند.
تجمع المصطفائیان در محکومیت کشتار مسلمانان میانمار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، طلاب غیر ایرانی مدرسه عالی برادران جامعه المصطفی العالمیه مشهد مقدس ظهر امروز با تجمع در تالار اجتماعات این مدرسه، جنایات حکومت میانمار علیه مسلمانان این کشور را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این اجتماع با سر دادن شعارهایی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و با در دست داشتن پلاکارد «هیهات منا الذّله» نسبت به سیاست های خصمانه دولت ایالات متحده و رژیم اشغالگر قدس در قبال مسلمانان، ابراز انزجار کردند.

در پایان این تجمع، بیانیه طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی العالمیه مشهد در محکومیت این جنایات قرائت شد و حجت الاسلام مهدوی مهر، مدیر جامعه المصطفی العالمیه مشهد نیز به ایراد سخنرانی پرداخت.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«آنهایی که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی بر می گردند»

کشتار وحشیانه زنان و مردان و کودکان میانماری در طول سالیان متمادی و آواره شدن صدها هزار نفر از سرزمین و کاشانه خویش توسط عده ای از چکمه پوشان و افراط گرایان مزدور، احساسات هر آزاده ای را جریحه دار و دل ها را مالامال از درد و رنج می کند.

این همه جنای، بی رحمی، نسل کشی، جنگ و کشتار برنامه ریزی شده ای که علیه مسلمانان در آفریقا، آسیا و دیگر نقاط جهان اتفاق می افتد سناریوی جدیدی از تحت فشار قرار دادن مسلمانان و آواره کردن پیروان دین مبین اسلام توسط افراط گرایان غربی و شرقی است که با حمایت دولت جنایتکار آمریکا و صهیونیسم جهانی و سکوت آگاهانه مجامع بین المللی و سازمان های اصلاح حقوق بشری با شدت بیشتری دنبال می شود.

واقعیت آن است که اگر امروز با توسعه نسل کشی در میانمار و سایر نقاط جهان مقابله نشود، روند کشتار مسلمانان به سایر کشورها کشیده خواهد شد. از این رو جهان اسلام خصوصا ملت های مسلمان باید از راه های مختلف به ویژه تظاهرات و راهپیمایی های گسترده و اعلام انزجار عمومی در رسانه ها، به ویژه در فضای مجازی این حرکت را محکوم کرده و دولت و ارتش میانمار را که از سوی استکبارجهانی به طور همه جانبه حمایت می شود تحت فشار قرار دهند و با جمع آوری و ارسال کمک های انسانی حمایت خود را از مردم مظلوم میانمار اعلام نمایند.

تشکل های فرهنگی المصطفی واحد مشهد با ابراز تاسف عمیق از کشتارهای بی رحمانه و آواره سازی مسلمانان میانمار، توطئه نسل کشی مسلمانان را به شدت محکوم کرده و از برخورد چندگانه سازمان های بین المللی به ویژه حقوق بشر که در مواجه با این کشتار بی رحمانه سکوت اختیار کردند، اعلام انزجار داشته و وجدان بشری و آزادگان جهان را به قضاوت فرا می خواند و قاطعانه از تمام آزادگان جهان و حکومت اسلامی می خواهد که مظلومیت مسلمانان میانمار را فریاد بزنند و نگذارند این وحشی گری و جنایت ها در سکوت نهادهای بین المللی پنهان بماند.

در پایان، به دولت میانمار و استکبار جهانی هشدار می دهیم که قطعا خون مظلوم گریبان ظالم را خواهد گرفت و روز انتقام الهی از ظالمین چه سخت خواهد بود.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته/820/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات