۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۲۹۹۰۳
آیت الله علما:

کشتارگاه ها اصول ذبح شرعی را با دقت رعایت کنند

آیت الله علما گفت: باید نحوه ذبح شرعی را به افراد جامعه آموخت و در کشتارگاه ها نیز اصول ذبح شرعی را به خوبی رعایت کرد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با مدیر کل و دیگر کارکنان اداره دامپزشکی استان کرمانشاه ابراز داشت: باید در حوزه سلامت و دامپزشکی اطلاع رسانی صورت گیرد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: مسوولان باید مجدانه نسبت به اطلاع رسانی در حوزه سلامت تلاش کرده و احساس مسوولیت کنند زیرا این اطلاع رسانی زمینه بهبود سلامت جامعه را فراهم می کند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: باید نحوه ذبح شرعی دام و طیور را آموزش داده و اصول بهداشتی ذبح را اطلاع رسانی کرد.

آیت الله علما تاکید کرد: باید نحوه ذبح شرعی را به افراد جامعه آموخت و در کشتارگاه ها نیز اصول ذبح شرعی را به خوبی رعایت کرد.

حجت الاسلام احمد یوسفی نیا مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در این نشست ابراز داشت: در هر یک از کشتارگاه های استان کرمانشاه دو روحانی به صورت کشیک حضور داشته و بر نحوه ذبح شرعی دام و طیور نظارت دارند.

حجت الاسلام یوسفی نیا تصریح کرد: روحانیان و ذابحین تمام 18 کشتارگاه کرمانشاه آموزش دیده و اطلاعات کافی در خصوص نحوه ذبح شرعی را دارند.

وی در پایام گفت: یکی از مهمتریت اهداف سازمان دامپزشکی در استان کرمانشاه، تولید محصولات گوشتی با کد حلال به منظور صادرات است./8571/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات