۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۵۳۰۲۰۹
مدیر حوزه علمیه لرستان:

انس با قرآن لازمه موفقیت طلاب در عرصه تبلیغ و تحصیل است

مدیر حوزه علمیه لرستان انس با قرآن را لازمه موفقیت طلاب در عرصه تبلیغ و تحصیل عنوان کرد و گفت: طلاب با تکیه بر تعالیم و آموزه های قرآنی و تقویت بیشتر انس با قرآن در جهت رسیدن به کمال و آگاه سازی مردم گام بردارند.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، انس با قرآن و توجه به آموزه های قرآنی لازمه موفقیت طلاب در عرصه تبلیغ و تحصیل است.

وی با اشاره به وجود ضعف طلاب در عرصه یادگیری علوم قرآنی و تجوید افزود: در حوزه علمیه لرستان اقداماتی مناسب در جهت تقویت توانایی طلاب صورت می گیرد.

مدیر حوزه علمیه لرستان از توزیع ابزار قلم هوشمند در مدارس علمیه خبر داد و گفت: این اقدام در جهت ارتقا توانمندی طلاب در عرصه فراگیری علوم قرآنی است.

وی اظهار داشت: هدف از توزیع ابزار هوشمند با ابعاد مختلف آشنایی طلاب با قرآن و تقویت توانایی آنان برای تبلیغ بر پایه علوم قرآنی می باشد تا طلاب بتوانند با علم و آگاهی توقع مردم را محقق کنند.

حجت الاسلام میناپور با بیان اینکه طلبه موفق در عرصه تبلیغ طلبه ای است که بر پایه علم و آگاهی و با تکیه بر تعالیم دینی در عرصه تبلیغ و بصیرت بخشی به مردم اقدام کنند.

وی با اشاره به گستردگی آسیب های اجتماعی و هجمه های فرهنگی اظهار داشت: تبلیغ به موقع و مؤثر لازمه بصیرت بخشی و آگاه سازی آحاد مردم برای مقابله با آسیب های اجتماعی است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با تأکید بر ضروت تدبر در قرآن و تعالیم دینی اظهار داشت: قرآن مهم ترین عامل در جهت موفقیت طلاب بوده و فراگیری علوم قرآنی برای همیشه ماندگار است./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات