۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۵۳۵۶۶۸
امام جمعه اسدآباد:

دشمن تمام شکست هایش را از چشم سپاه می بیند

امام جمعه اسدآباد گفت: آمریکا به دنبال ناامنی در منطقه بود؛ اما به برکت خون شهدای مدافع حرم مانند سردار همدانی ها و شهید حججی ها و با فرماندهی سردار قاسم سلیمانی که از افتخارات سپاه و اسلام هستند، نتوانست به مقصود خود برسد.
حسینی مجد

حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد امام جمعه شهرستان اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری رسا در همدان، به دلایل و نکات عصبانیت ترامپ علیه ایران اشاره کرد و گفت: این افراد با اصل اسلام مشکل دارند و این دشمنی ها از سال های گذشته با اسنادی که به دست آمده به همگان ثابت شده است.

وی با بیان اینکه این دشمنان برای تضعیف اسلام دست به هر کاری می زنند، ادامه داد: در این راه نظام و انقلاب اسلامی ایران را اصلی ترین دشمن خود می دانند چرا که آرمان های آن بر گرفته از نهضت عاشوراست و این ارزش ها در بین مردم روحیه شهادت طلبی و استکبار ستیزی ایجاد می کند و به صورت خاری در چشم آنها عمل می کند.

حجت الاسلام حسینی مجد انقلاب اسلامی ایران را الگویی برای مردم دنیا دانست و گفت: این انقلاب با همه کسانی که بخواهند با نیریگ و فریب بر مردم حکومت کنند مبارزه می کند و نه تنها مردم ایران بلکه سایر کشورها را بیداری بخشیده است.
 
امام جمعه اسدآباد سپاه پاسداران را بازوان انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای از کار انداختن این بازوان نیرومند به کار بسته است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران تولد یافته انقلاب است و به واسطه شجاعت و دستاوردهایش دشمن آن را نشانه گرفته و او را هر روز متهم می کند.

حجت الاسلام حسینی مجد آمریکا را بزرگترین حامی تروریست عنوان کرد و گفت: آمریکا و هم پیمانانش هم سازنده سازمان های توریستی و هم حامی آنها هستند که ازجمله می توان القاعده و داعش را نام برد.

وی به دشمنی های آمریکا اشاره کرد و گفت: این ها به وسیله اسباب تبلیغاتی خود، طوری القا می کنند که روش دینداری و روحیه ولایتمداری مردم را تضعیف کنند اما الحمدلله مردم فهمیده ایران فریب آنها را نمی خورند./۹۷۹/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات