۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۵۳۵۶۷۶
مشاور حوزه علمیه نهاوند:

آمریکا پیشرفت خود را در تضاد و حذف جمهوری اسلامی ایران می بیند

حجت الاسلام ذاکری گفت: آمریکا پیشرفت خود را در تضاد و حذف جمهوری اسلامی ایران می بیند؛ اما ایران هم مقابل آن ها ایستاده و اجازه اجرای برنامه های پلید آن ها را نمی دهد.
مرگ بر آمریکا

حجت الاسلام داوود ذاکری مشاور حوزه علمیه نهاوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا ابراز داشت: تفکر انقلاب اسلامی با زیاده خواهی، طغیان گری و استکبار سازش ندارد.

وی افزود: جهموری اسلامی ایران همواره حامی مظلوم بوده و مقابل دشمنان زورگو مثل آمریکا ایستادگی کرده است لذا هیچ گاه این دو تفکر با هم سازگاری ندارند.

حجت الاسلام ذاکری تصریح کرد: آمریکا پیشرفت خود را در تضاد و حذف جمهوری اسلامی ایران دیده و ایران هم مقابل آن ها ایستاده و اجزای اجرای برنامه های پلید آن ها را نمی دهد.

وی بیان داشت: یکی از چیز هایی که امروز مهم است این است که ما مجذوب بلوک غرب و شرق نشده و فریب برنامه های آن ها را نخوریم چرا که هر یک به منافع خود فکر کرده و در رسیدن به این منافع از هیچ چیز دریغ نمی کنند.

مشاور حوزه علمیه نهاوند اظهار داشت: ما با نگاه به پتانسیل های داخلی باید به فکر خود کفایی کشور در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باشیم تا راه نفوذ دشمنان قسم خورده خود را مسدود کنیم.

وی ادامه داد: هرجا طبق موازین انقلاب حرکت کرده و با روحیه انقلابی مقابل دشمن ایستادگی کردیم آن ها عقب رانده شده و هر جا که از این مواضع کوتاه آمدیم دشمن هم گستاخ تر شده است.

حجت الاسلام ذاکری ابراز داشت: سپاه به عنوان بازوی پرتوان انقلاب همواره پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی بوده و امروز شاهد اتحاد و همدلی بین این نهاد ارزشی و دولتمردان هستیم که یک مساله مهم و با ارزشی است.

وی در پایان افزود: تاریخ ثابت کرده که مردم میهن اسلامی ما همواره مقابل متجاوزینی که قصد دست اندازی به منافع و ارزش های کشور را داشته ایستادگی کرده و امروزه هم با پشتیبانی از ولایت فقیه هیچ گاه اجازه جسارت و گستاخی را به هیچ کشوری را نخواهند داد./۹۷۹/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات