۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۵۳۶۰۲۰
مسوول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان همدان:

اظهارات سخیف ترامپ علیه ایران ناشی از جهل و ناآگاهی بود

حجت الاسلام حسینی گفت: اظهارات سخیف و بی پایه ترامپ به دلیل جهل و نا آگاهی ترامپ بود، او فراموش کرده بود که ایران اسلامی دارای تمدنی کهن و سابقه ای روشن است.
سید صادق حسینی

حجت الاسلام سید صادق حسینی مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان همدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ بیان داشت: ترامپ چهره واقعی آمریکا را با رفتار خود نشان داد.

وی تصریح کرد: ما نباید فکر کنیم که شخص ترامپ با ایران مشکل دارد، از اول انقلاب تا کنون آمریکا و غرب با ایران و نظام اسلامی ایران دشمنی کرده اند، سیاست های آمریکایی از بن و ریشه با اسلام مشکل دارد.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: تا زمانی که ایران اسلامی پایبند به اصول و مبانی اسلامی باشد آمریکا با ما دشمنی خواهد کرد، مبانی اسلام به کشور های مستکبری همچون آمریکا اجازه تعدی را نمی دهد.

وی در ادامه افزود: اظهارات سخیف و بی پایه ترامپ به خاطر جهل و نا آگاهی ترامپ بود، او فراموش کرده بود که ایران اسلامی دارای تمدنی کهن و سابقه ای روشن است.

مسوول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان همدان گفت: نگاه به منابع موجود و نیروی کار جوان داخلی می تواند پاسخ خوبی به آمریکا باشد، ایران باید بی نیاز از دیگر کشور ها شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت ایستادگی در برابر استکبار جهانی خاطرنشان کرد: مسوولان باید محکم در برابر زیاده خواهی دشمنان بایستند، عقب نشینی سبب جسور شدن دشمنان می شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اهمیت پشتیبانی از ولایت فقیه اظهار داشت: مسوولان باید این مساله را قبول کنند که مهم ترین اصل در نظام اسلامی پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی در پایان گفت: تمامی نهاد ها باید با همگرایی بستر انقلابی گری را در کشور فراهم کنند به خصوص حوزه های علمیه که دراین راستا باید با ترویج انقلابی گری مردم ایران را به فتنه های موجود آگاه کنند./۹۷۹/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات