۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۵۳۶۴۲۷
استاد حوزه علمیه همدان:

دشمنی آمریکا نسبت به ایران دیرینه است

حجت الاسلام هاشمی گفت: اگر امروز می بینیم که رییس جمهور آمریکا چنین مواضع تندی را نسبت به جمهوری اسلامی ایران اتخاذ می کند امری چندان بعید و دور از ذهن نیست؛ چرا که دشمنی آن ها با ما دیرینه است.
حجت الاسلام مرتضی هاشمی

حجت الاسلام مرتضی هاشمی استاد حوزه علمیه همدان درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به اطهارات اخیر رییس جمهور آمریکا ابراز داشت: آمریکا مساله کینه توزی آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی چیز تازه ای نبوده و ریشه در گذشته دارد.

وی افزود: آمریکا با کودتای بیست و هشت مرداد به طور مستقیم در تصمیم گیری ملت ایران دخالت کرده و انقلاب آن ها را به وسیله عوامل داخلی سرکوب کرد.

استاد حوزه علمیه همدان ابراز داشت: آمریکایی ها به این نتیجه رسیدند که نهضت های اسلامی و جنبش های مردمی که از سوی علمای اسلامی رهبری و هدایت می شد را امر ساده ای نپنداشته و با مبارزه با آن بپردازند.

وی تصرح کرد: اگر امروز می بینیم که رییس جمهور آمریکا چنین مواضع تندی را نسبت به جمهوری اسلامی ایران اتخاذ می کند امری چندان بعید و دور از ذهن نیست چرا که دشمنی آن ها با ما دیرینه است.

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به مانند یک نگین به عنوان الگو و نمونه ای برای کشور های اسلامی درخشیده و باعث ایجاد محور مقاومت در منطقه شده است.

وی بیان داشت:مردم و مسؤولان با بصیر، هوشیاری و اطاعت محض از ولایت فقیه برنامه و نقشه های خصمانه دشمنان از جمله آمریکا را مرتب رصد کرده تا هیچ گاه فریب این شیطان بزرگ را نخورند.

استاد حوزه علمیه همدان گفت:سپاه انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد ارزشی افزون بر داشتن بنیه نظامی دارای بنیان های عقیدتی و فرهنگی بوده که همواره در تمامی عرصه ها پاسدار ارزش های اسلام و انقلاب بوده لذا خار چشم دشمنان است.

وی در پایان افزود: جمهوری اسلامی در سخترین شرایط حتی جنگ‌ تحمیلی تسلیم فشار های نظامی٬ سیاسی و اقتصادی نشده و همواره مسیر مقاومت را ادامه داده است لذا آن روز هم با ایمان و عمل می توانیم از تمامی مشکلات گذر کنیم./۹۷۹/ت۳۰۳/ب۲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات