۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۵۳۶۴۲۹
معاون تبلیغ مدارس علمیه ملایر:

دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران امری طبیعی است

حجت الاسلام عبدالملکی گفت: آمریکا با داشتن منافعی اعم از مادی، سیاسی و اعتقادی در خاورمیانه با وجود قدرتی مثل ایران نمی خواهد آن ها را از دست دهد لذا با هدف از میان برداشتن این موانع از هیچ کاری دریغ نمی کند.
بلاهت ترامپ ما را از مکر آمریکا غافل نکند دشمن

حجت الاسلام وحید عبدالملکی معاون تبلیغ مدارس علمیه ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا ابراز داشت: دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران اسلامی یک امر طبیعی است چرا که ایران در راستای برنامه های خصمانه آن ها حرکت نمی کند.

وی افزود: آمریکا با داشتن منافعی اعم از مادی، سیاسی و اعتقادی در خاورمیانه با وجود قدرتی مثل ایران نمی خواهد آن ها را از دست دهد لذا با هدف از میان برداشتن این موانع از هیچ کاری دریغ نمی کند.

معاون تبلیغ مدارس علمیه ملایر اظهار داشت: آمریکا در زمان طاغوت بازار مصرف بزرگی در ایران و خاورمیانه داشته که با ظهور انقلاب اسلامی و تفکرات امام راحل تمامی آن منافع به خطر افتاده و در معرض نابودی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از جمله وظایف مردم و مسؤولان دشمن شناسی است و با معرفت نسبت به مبانی و برنامه های دشمن اقدام متقابلی نسبت به آن ها داشته باشند.

حجت الاسلام عبدالملکی بیان داشت: از جمله مسایلی که ما را در مقابله با دشمن یاری می دهد صبر و استقامت نسبت به فشارهای آن ها است و در سایه این دو می توان دشمن را نا امید کرد.

وی ادامه داد: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در مورد تحریم ها اگر ما نگاه به داخل داشته و از استعداد های داخلی استفاده کنیم این تحریم ها تبدیل به فرصت شده و در اکثر مسایل بی نیاز خواهیم شد.

معاون تبلیغ مدارس علمیه ملایر گفت: سپاه با تفکر انقلابی و عمل گرا در همه عرصه های نیاز کشور حاضر شده و همواره پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی بوده است که این امر دشمنان ما از جمله آمریکا را ناراحت می کند.

وی در پایان افزود: دشمنان ما خصوصا آمریکا همواره با نقشه های متنوع در صدد عداوت و دشمنی با ایران اسلامی بوده که مردم و مسؤولان با بصیرت و هوشیاری خود باید امید آن ها را نا امید کرده و پشتیبان ارزش های اسلام و انقلاب باشند./۹۷۹/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات