۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۳۶۴۷۶
مدیر حوزه علمیه مازندران:

تسخیر لانه جاسوسی نقطه عطفی در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی است

مدیر حوزه علمیه مازندران از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: این اقدام دانشجویان انقلابی پیرو خط امام خمینی(ره) بسیاری از معادلات سیاسی منطقه و جهان را بر هم زد.
مدیر حوزه علمیه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه راهپیمایی سیزدهم آبان ماه ساری در گفت و گو با خبرنگاران به حضور گسترده عموم مردم به ویژه طلاب، دانشجویان و دانش آموزان در این راهپیمایی اشاره کرد و گفت: این حضور با شکوه نشان دهنده زنده و پویا بودن فرهنگ استکبار ستیزی در این کشور است.

وی با بیان این که سیزدهم آبان ماه نماد و سمبل غیرت و از خودگذشتگی جوانان ایران اسلامی در دفاع از انقلاب اسلامی است، افزود: حوادثی که در این تاریخ به وقوع پیوست در شکل گیری انقلاب اسلامی و تداوم آن نقش بسیار مهمی داشت.

مدیر حوزه علمیه مازندران از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی یاد کرد و با بیان این که این حماسه تاریخی بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرد، بیان داشت: این اقدام دانشجویان انقلابی پیرو خط امام خمینی(ره) بسیاری از معادلات سیاسی منطقه و جهان را بر هم زد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که حماسه سیزدهم آبان از توطئه آمریکایی ها علیه ملت ایران جلوگیری کرد، خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان انقلابی در سال 58 یک پاسخ کوبنده ای به دخالت های بی جای آمریکایی ها در امور کشورمان بود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در همه امور داخلی کشورمان دخالت مستقیم داشتند، تصریح کرد: آنها فکر می کردند پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همین رویه سابق ادامه پیدا خواهد کرد، اما دانشجویان با بصیرت و انقلابی کشور به پرونده دخالت آمریکایی ها در امور کشورمان پایان دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سیزدهم آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز استکبار ستیزی به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در چنین روزی با مشت های گره کرده فریاد «مرگ برآمریکا» سر می دهند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که حماسه سیزدهم آبان ماه شکست بزرگی برای آمریکایی ها بود، تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران از سوی جوانان انقلابی کشورمان موجب شکسته شدن هیمنه پوشالی آمریکایی ها  در جهان شد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که ملت بزرگ ایران همچنان پرچم استکبار ستیزی و ظلم ستیزی را در این کشور برافراشته نگه داشتند، بیان داشت: سیزدهم آبان ماه بستر پيدايش حماسه و رويدادهاي مختلفي بوده که آنها در شکل دهي تاريخ کشور و نيز انقلاب اسلامي نقشي بزرگ و سرنوشت ساز داشته‏ اند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که فریاد آرمان خواهی و آزادگی ملت مؤمن و متعهد ایران اسلامی همواره در اقصی نقاط جهان طنین انداز است، تصریح کرد: تسخير لانه جاسوسي آمريکا، از سوی دانشجویان پیرو خط امام راحل يکي از منحصر به فردترين حرکت ‏ها در تاريخ انقلاب ‏هاي اصيل و مردمي جهان بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر با حضور در صحنه خود و پافشاری بر آرمان های اسلام و انقلاب هیمنه امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت را در هم شکست، خاطرنشان کرد: امروز ملت بزرگ ایران فریاد مظلومیت ملت های آزاده را به جهانیان رسانده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که روح خودباوری و استکباری ملت ایران هیچ گاه کمرنگ نخواهد شد، بیان داشت: با گذشت حدود چهار دهه از عمر انقلاب، اما این ملت همچنان در دفاع از اسلام و انقلاب پیشگام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با تأکید بر این که ملت بزرگ ایان اسلامی با تأسی از امام حسین(ع) ذره ای از آرمان های نفی ظلم و استکبار امام راحل فاصله نگرفته اند، خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی با تبعیت محض از رهنمودهای مقام معظم رهبری ادامه دهنده مسیری هستند که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آغاز کننده آن بودند هستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران هر گونه زیاده خواهی آمریکایی ها را با عکس العمل شدیدی پاسخ خواهند داد، تصریح کرد: راهپیمایی امروز گوشه ای از انذجار ملت بزرگ ایران از سیاست های خباثت آلود آمریکایی ها در برابر ملت ایران بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری به یاوه گویی های اخیر دولتمردان آمریکایی ها علیه ملت ایران اشاره کرد و با بیان این که این حضور گسترده مردم پاسخ آن سخنان احمقانه رییس جمهور آمریکا است، بیان داشت: آمریکایی ها باید در انتظار پاسخ های کوبنده تری از سوی ملت بزرگ ایران باشند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در برابر آمریکایی ها و منافع نامشروع آنها در منطقه خواهند ایستاد، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نخواهد گذاشت آمریکایی ها به منافع استکباری خود در منطقه خاورمیانه دست پیدا کند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز شاهد شکست مفتضحانه آمریکایی ها در برابر جبهه مقاومت در منطقه هستیم، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها هیچ گاه فکر نمی کردند با این میزان سرمایه گذاری گسترده در منطقه در ایجاد گروه های تروریستی، این گونه شکست بخورند./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات