۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۳۶۵۰۳
استاد حوزه علمیه تویسرکان:

آمریکا به پایان دوران خود نزدیک شده است

حجت الاسلام کیانی گفت: به تعبیر قرآن کریم مستکبران عاقبت خوشی نداشته و منزوی خواهند شد؛ چرا که مدام در پی ثروت اندوزی و مقام پرستی بوده و برای رسیدن به آن ها از هیچ کاری دریغ نمی کنند که در این صورت ظالم بوده و روزی زمین می خورند.
جرج بوش باراک اوباما روسای جمهور سابق آمریکا دشمن

حجت الاسلام احمد کیانی استاد حوزه علمیه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان٬ با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا ابراز داشت: تمام ریشه کینه توزی های آمریکا از مانع شدن ایران از تشکیل خاورمیانه جدید از سوی آن ها است.

وی افزود: به تعبیر قرآن کریم مستکبران عاقبت خوشی نداشته و منزوی خواهند شد چرا که مدام درپی ثروت اندوزی و مقام پرستی بوده که برای رسیدن به آن ها از هیچ کاری دریغ نمی کنند لذا در این صورت ظالم بوده و آن ها روزی زمین می خورند.

استاد حوزه علمیه تویسرکان اظهار داشت: تاریخ نشان داده هر کس که ظالم بوده و منافع خود را ترجیح می داده است از سوی مظلومان پایین کشیده شده و نابود خواهند شد.

وی تصریح کرد: ملت مقتدر جمهوری اسلامی در مقابل مقاصد شوم آن ها ایستاده و همواره با مقاومت خود مدافع مظلومان جهان بوده با حمایت آن ها کمک کرده تا مورد مقاصد شوم استکبار جهانی قرار نگیرند.

حجت الاسلام کیانی بیان داشت: نسل امروز جمهوری اسلامی به ویژه جوانان همواره باید دشمن شناس بوده و بدانند که اگر خود برنامه برای زندگی نداشته باشند دشمنان برای تمام ابعاد زندگی آن ها برنامه ریزی کرده است.

وی اظهار داشت: مسؤولان نباید امید به معجزه از خارج داشته و نگاه خود را به ظرفیت های داخلی انداخته و از استعدادهای ویژه جوانان ما بهره کافی را ببرند تا کشور را در همه عرصه ها بی نیاز کنند.

استاد حوزه علمیه تویسرکان گفت: سپاه پاسداران به عنوان بازوی پر توان انقلاب اسلامی توانسته با اتکا بر ظرفیت های داخلی در تمامی عرصه ها موفق بوده و کارهای روی زمین مانده را به خوبی انجام دهد.

وی در پایان افزود: مردم و مسؤولان با استعانت از خداوند٬ آگاهی و بصیرت در راه بی نیازی کشور تلاش کرده و با توجه به فرامین مقام معظم رهبری از جمله اقتصاد مقاومتی کشور را مصون از نیازهای خارجی کنند./۹۷۹/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات