۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۵۴۰۰۸۸
مطالبه فعالان توییتری فضای مجازی؛

تخصیص روزی در تقویم به نام شهدای مدافع حرم

حجت الاسلام پیریایی گفت: کاربران فضای مجازی با توجه به امنیت ایجاد شده توسط رزمندگان مقاوم ایران اسلامی، توقع دارند نمایندگان مجلس و مسؤولان دولت در تقویم مناسبت‌ها یک روز را به نام شهدای مدافع حرم نامگذاری کنند.
مدافعان حرم مدافعان حرم

حجت الاسلام محمد‌حسین پیریایی، دبیر کمیته گفتمان مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیان داشت: کاربران فضای مجازی همزمان با نخستین جمعه پس از پیروزی تاریخی و چشمگیر جبهه مقاومت بر گروه وهابی تکفیری داعش طی پویشی فراگیر، یاد شهدای مدافح حرم را گرامی داشتند.  

دبیر همانگ‌ کننده پویش #شهدای_مدافع_حرم در تشریح ابعاد این حرکت گسترده، اظهار داشت:‌ عشق و ارادت کاربران فضای مجازی جبهه انقلاب منجر به طراحی یک حرکت فرهنگی بر مبنای سپاس و حق‌گذاری نسبت به «شهدای مدافع حرم» گردید.

وی ابراز داشت: تولید محتوا با محوریت هشتک شهدای مدافع حرم در ابعاد و قالب‌های مختلف فضای مجازی به سطحی رسید که گفتمان شهدای مدافع حرم در سطح توییتر ایرانی به نخستین جایگاه ترند دست یافت.

دبیر کمیته گفتمان مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولان دولت و مجلس به توسعه فرهنگی بر مدار فرهنگ مقاومت تصریح کرد: گر چه آبادانی و امنیت همه روزها را مدیون رزمندگان مقاوم ایران اسلامی هستیم اما تخصیص و نام‌گذاری یک روز به نام #شهدای_مدافع_حرم در تقویم مناسبت‌ها توقع و مطالبه کاربران فضای مجازی است که إن شاء الله نمایندگان مجلس و مسؤولان دولت آن را اجرایی کنند.

معاون اطلاع رسانی بنیاد فرهنگی صبح قریب در پایان از هوشمندی و بصیرت کاربران انقلابی فضای مجازی قدردانی کرد و گفت: با یاری خداوند متعال و کمک فعالان فضای مجازی در رابطه با توسعه فرهنگ مقاومت و جریان دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی برنامه‌ریزی خود را ادامه خواهیم داد./878/ت۳۰۲/ی

اکتای بهمنی
ارسال نظرات