۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۵۴۴۱۰۸
کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان خبر داد؛

برگزاری دوره سطح ۳ روانشناسی اسلامی در نیمسال دوم تحصیلی

کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان از پذیرش دوره سطح سه روانشناسی اسلامی در نیمسال دوم تحصیلی در مدیریت حوزه علمیه استان خبر داد.
فصلنامه روانشناسی دین

حجت الاسلام عباس منصوری، کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه دوره روانشناسی تکمیلی طی ده دوره در مدارس استان برگزار می شود، خاطرنشان شد: طلاب و اساتیدی که دوره های مقدماتی را گذراندند به صورت مرحله بندی شده در دوره های تکمیلی شرکت خواهند کرد چرا که پذیرش در دوره های تکمیلی برای بازدهی بیشتر، محدود (17 نفره) است.

کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان بیان داشت: این ده دوره از سوی معاونت تهذیب حوزه علمیه قم «بخش مشاوره» در خوزستان برگزار می شود که هم اکنون دو دوره آن برگزار شده و دوره های بعدی یک هفته در میان و روزهای پنج شنبه و جمعه خواهد بود.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه پذیرش دوره سطح سه روانشناسی اسلامی در نیمسال دوم تحصیلی در مدیریت حوزه علمیه استان صورت می گیرد، افزود: علاقه مندان از سوم تا هشتم دی ماه فرصت نامنویسی در آزمون تکمیل ظرفیت رشته های تخصصی را دارند و آزمون هم 15 دی ماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کارگاه تخصصی دوره های تکمیلی روانشناسی جدا از دوره سطح سه روانشناسی اسلامی برگزار می شود، عنوان کرد: تدریس رشته مشاوره  سطح سه در مدارس استان پس از نامنویسی در سایت مراکز تخصصی صورت خواهد گرفت.

کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان در رابطه با شرایط  پذیرش  در دوره سطح سه روانشناسی گفت: دارا بودن اتمام سطح یک برای شرکت در آزمون مقطع سطح دو و دارا بودن اتمام سطح دو برای شرکت در آزمون مقطع سطح سه، عدم منع قانونی از ادامه تحصیل، داشتن حداکثر 30 سال برای سطح دو و 34 سال برای سطح سه و کسب امتیاز لازم در آزمون ورودی و مصاحبه علمی را شرایط پذیرش در دوره سطح سه روانشناسی اعلام کرد.

حجت الاسلام منصوری ابراز داشت: سنوات پایه های بالاتر از سطح یک و دو به حداکثر سن افزوده می شود اما حداکثر سن در سطح دو از 34 سال و در سطح سه از 38 سال بیشتر نباید باشد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات