۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۵۵۲۹۶۶
آیت الله علما:

دانش آموزان سرمایه های اصلی و حقیقی انقلاب هستند

آیت الله علما با اشاره به اینکه دانش آموزان سرمایه های اصلی و حقیقی انقلاب هستند، گفت: باید قدرت ایمان را در کشور تقویت کرد و نسل جدید و دانش آموزان را با قدرت قرآن و نماز آشنا ساخت.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز با حضور در مدرسه نمونه دولتی پسرانه حضرت جواد الائمه (ع) ابراز داشت: ایمان مردم مایه اقتدار و صلابت کشور است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: چه بسیار قدرتهایی که از مساله ایمان غفلت کردند و سقوط کردند زیرا توجه به ایمان مردم، استقلال و صلابت حقیقی را برای کشور به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به قدرت ایمان امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: امام راحل با تکیه بر قرآن و قدرت ایمان خویش شرق و غرب را به زانو درآورد و انقلابی عظیم رقم زد.

وی در ادامه بیان داشت: قدرت ایمان امام خمینی (ره) به حدی بود که کارتر رییس جمهور وقت آمریکا رای آوردن و یا نیاوردن خویش را به امام راحل و تصمیمات ایشان مرتبط می دانست.

آیت الله علما اظهار داشت: باید قدرت ایمان را در کشور تقویت کرد و نسل جدید و دانش آموزان را با قدرت قرآن و نماز آشنا ساخت.

امام جمعه کرمانشاه در پایان مطرح کرد: دانش آموزان سرمایه های اصلی کشور هستند بنابراین باید این نسل را با تربیت قرآنی مانوس ساخت.

گفتنی است در پایان این نشست دانش آموزان نماز ظهر و عصر را به امامت آیت الله علما اقامه کردند./857/پ203/ب1

ارسال نظرات