۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۵۵۶۹۱۳
آیت الله علما:

نسل جوان باید نسبت به دسیسه های دشمنان بصیر باشند

آیت الله علما با اشاره به ضرورت بصیرت و هوشیاری جوانان در برابر دسیسه های دشمنان، گفت: مستکبران به دنبال فاصله انداختن میان نسل جوان کشور با فرهنگ غنی انقلابی و دفاع مقدس هستند بنابراین نسل جوان باید نسبت به دسیسه های دشمنان بصیر باشند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، یادواره شهید علیرضا عاصمی و شهدای تخریب و مهندسی عصر امروز با حضور آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه و جمعی از مسوولان و بسیجیان در مسجد شهید عاصمی کرمانشاه برگزار شد.

آیت الله علما در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ابراز داشت: شهدا مایه خیر و برکت کشور بوده و ایثارگری و فداکاری شهدا باید ترویج شود.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در کشور حفظ شود زیرا حفظ این فرهنگ عامل ماندگاری و اقتدار انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه نسل جوان کشور با فرهنگ انقلابی بیگانه نیستند هرچند باید با این فرهنگ غنی و پربار بیش از پیش مانوس باشند.

آیت الله علما تاکید کرد: نسل جوان باید نسبت به دسیسه های دشمنان بصیر باشند زیرا مستکبران به دنبال فاصله انداختن میان نسل جوان کشور با فرهنگ غنی انقلابی و دفاع مقدس هستند./857/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات