۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۵۵۸۶۹۶
آیت الله سعیدی:

بی‌مسؤولیتی مسؤولان کیان انقلاب را به خطر می اندازد

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بی مسؤولیتی مسؤولان را موضوعی خطر ساز برای نظام اسلامی دانست و گفت: دنیا از ثمره شجره طیبه انقلاب متحیر و از رشد آن ناراحت است.
آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار سردار هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم که در سالن محراب آستان مقدس حضرت معصومه(س) صورت پذیرفت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اصلی ترین دستور العمل دشمنان اسلام توصیف کرد و اظهار داشت: باید توجه داشت که خداوند حافظ شجره طیبه انقلاب اسلامی است، بر این اساس چنین باغی، باغبان می خواهد و ما معتقدیم که باغبان باغ انقلاب امام زمان(عج)، امام خمینی (ره) و امام خامنه ای است که از آن محافظت و مراقبت می کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) به عنوان شجره طیبه در بیان قرآن کریم اشاره کرد و ابراز داشت: دنیا از ثمره شجره طیبه متحیر و از رشد آن ناراحت است؛ بنابراین  دشمن در معاهدات خود با نظام اسلامی به عهد های خود پایبند نیستند و پیمان های خود را می شکنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دشمنان با عهد شکنی در صدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، اما باز به حول قوه الهی نمی توانند کاری انجام دهند.

 امام جمعه قم به اهمیت حراست از شجره طیبه انقلاب تصریح داشت و گفت: این شجره طیبه باید آبیاری شود؛ چرا که به هر درختی آب نرسد خشک می شود.

وی ادامه داد: شجره طیبه انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است، از این رو ثمر این الگوی آبیاری را باید حراست کرد.

آیت الله سعیدی در ادمه بی مسؤولیتی مسؤولان را موضوعی خطر ساز برای نظام اسلامی دانست و گفت: همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند«دشمنان می خواستند از حوادث دی، بهمن و اسفند ماه سال جاریسوء استفاده کنند، اما ایذاء و آسیب رساندن به ملت نمی تواند درخت انقلاب را از ریشه بکند؛ بر این اساس معتقدم چیزی که می تواند این درخت را از ریشه دربیاورد «بی مسؤولیتی مسؤولان» است.

امام جمعه قم در پایان با اشاره به جایگاه شهدا و اهمیت اهتمام به مزار شهدای انقلاب اسلامی عنوان داشت: مزار شهدا را نباید به عنوان یک قبرستان عادی دید؛ چرا که شهدا در واقع رشته ای از شهادت در محضر الهی هستند بر این اساس باید به قطبیت و فرهنگی ماندن مزار شهدا توجه ویژه ای شود./837/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات