۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۵۶۲۵۱۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

فعالیت هدفمند نهادهای مذهبی سبب صیانت جوانان از انحراف می‌شود

حجت‌الاسلام خادمی گفت: نهادهای فرهنگی و مذهبی می‌توانند با برنامه‌ریزی درست، نقشه دشمنان اسلام و انقلاب که برای انحراف جوانان کشور برنامه‌ریزی دارند را نقش بر آب کنند.
حجت الاسلام خادمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست با مسؤولان هیئات مذهبی، با اشاره به تقارن عید نوروز و فصل بهار با ماه‌های مبارک و پرفیض رجب، شعبان و رمضان، از اهتمام هیئات مذهبی به تعمیق باورهای دینی مردم قدردانی کرد.

وی افزود: نظامی اسلامی و انقلاب هر چه دارد از هیئات مذهبی و مجالس حضرت سیدالشهدا و ائمه اطهار (ع) است؛ ازاین‌رو باید به هیئات مذهبی که نقش‌آفرینی چشمگیری در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی دارند افتخار کنیم.

حجت‌الاسلام خادمی در ادامه خواستار توجه همه هیئات مذهبی به موالید ماه شعبان شد و تصریح کرد: در ایام شعبان با برنامه‌ریزی صحیح و منسجم مراسم باشکوهی از سوی هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی در نقاط مختلف استان برگزار شود.

وی با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد پر خیر و برکت منجی عالم بشریت افزود: برنامه‌ریزی برای اجرای جشن باشکوه باید در دستور کار همه مردم به‌ویژه هیئت امنای مسجد و هیئات مذهب قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه نهادهای مذهبی می‌توانند نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند، گفت: مناسبت‌های مذهبی فرصتی برای آشنایی با سبک زندگی ائمه اطعار(ع) هستند و در این فرصت‌ها با الگوی زندگی آن بزرگواران آشنا می‌شویم.

وی افزود: به هر میزان هیأت داری‌های ما صحیح باشد به همان اندازه نتیجه صحیح آن را در جامعه و مردم مشاهده خواهیم کرد و از آسیب‌های اجتماعی دور خواهیم شد.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: مساجد، هیئات مذهبی و نهادهای فرهنگی می‌توانند با برنامه‌ریزی نقشه دشمنان اسلام و انقلاب که برای انحراف جوانان کشور برنامه‌ریزی دارند را نقش بر آب کنند.

وی با اشاره به اینکه هیئات مذهبی بازوان توانمند تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه‌های دینی هستند، افزود: کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی در یاری رساندن برای پیشبرد اهداف برنامه‌های تبلیغات اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات