۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۵۶۳۳۵۶
آیت الله موسوی جزایری تأکید کرد؛

ضرورت احساس سربازی نسبت به وجود مقدس امام زمان

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه می‌توانیم با امام زمان(عج) در ارتباط و زمینه‌ ساز ظهورشان باشیم، گفت: باید نسبت به وجود مقدس امام زمان(عج) احساس سربازی داشته باشیم.
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت ‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه فاطمیون در مسجد فاطمیه بیان داشت: مسجد فاطمیه از مساجد پیشگام و فعال در عرصه‌ های فرهنگی و تربیتی نیروهای انقلابی است که مساجد بسیاری از آن الگوگرفته‌ اند؛ چنان که نیروهای این مسجد در سایر مساجد تا فعالیت فرهنگی را رواج می دهند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه حوزه‌ علمیه‌ فاطمیون ازحوزه‌ های خوب و موفق در اهواز است، خاطرنشان کرد: نیروها و فارغ التحصیلان آن همگی از عالمان و پژوهشگران درس خارج هستند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه باید نسبت به وجود مقدس امام زمان (عج) احساس سربازی داشته باشیم، تأکید کرد: اگر همه اصناف و اقشار مسیرشان مسیر اهل بیت و دفاع از ارزش‌ های اسلامی باشد، سرباز امام عصر(عج) هستند.

زعیم حوزه علمیه خوزستان بیان کرد: می‌توانیم با امام زمان(عج) در ارتباط و زمینه‌ ساز ظهورشان باشیم که این امر مستلزم شروطی از قبیل دوری از گناه و مجاهدت برای ارتباط با آن حضرت است که چنین افتخاری ان شاءالله نصیب سربازان طلاب حوزه فاطمیون شود.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه علمای شیعه سرباز هستند، در پایان گفت: علمای اسلام مانند سرباز  ایستاده و در برابر شیاطینی که خواهان ضربه به اسلام و مسلمانان هستند، مقابله می کنند./9456/د103/ب1

ارسال نظرات