۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۵۶۶۹۷۹

ویژه برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد در تبریز برگزار می‌شود

مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربایجان شرقی از برگزاری ویژه برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد در تبریز و دیگر شهرهای استان خبر داد.
حجت‌الاسلام حسین ‌تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی 

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، مذهبی و هنری به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام تاریخی 15 خراد اظهار داشت: امسال بيست و نهمین سالگرد ارتحال امام و پنجاه و پنجمین سالگرد قيام خونين 15خرداد با لیالی قدر تقارن یافته است.

وی با بیان این‌که مناسبت‌های 14 و 15 خرداد فرصت بسيار مناسبي است تا انديشه هاي ناب امام راحل و دستاوردهاي چهل ساله نظام اسلامي ايران تبیین شود، خاطرنشان کرد: این انقلاب يادگار ارزشمند آن رهبر سفر کرده است، امسال سعی داریم برنامه‌های پیش‌بینی شده توأم با بيان ريشه ها و علل پيدايش قيام 15 خرداد و تشریح برکات ولایت فقیه باشد.

رییس ستاد بزرگداشت 14 و 15 خرداد استان آذربایجان شرقی ادامه داد: مراسم بزرگداشت ارتحال امام خميني(ره) در تبريز: روز دوشنبه، 14 خرداد برابر با 19 رمضان المبارک، از ساعت 18 عصر در مصلای اعظم حضرت امام خميني(ره) تبریز و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین تقوی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی برگزار می شود.

حجت الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: مراسم بزرگداشت شهدای قيام 15خرداد نیز روز سه شنبه 15خرداد مطابق با 20 رمضان المبارک، همزمان با شب شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و شب قدر، بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای اعظم امام خميني(ره) تبريز و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که ویژه برنامه های 14 و 15 خرداد از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم و استاندار آذربایجان شرقی، دکتر مجید خدابخش برگزار خواهد شد، گفت: از عموم اقشار مختلف مردم دعوت می شود با شرکت گسترده و معنوی در این برنامه ها، بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کنند./935/ت303/ب1

ارسال نظرات