۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۵۶۷۳۹۷
ذوالقدر:

مساله فلسطین درد مشترک جهان اسلام است

نایب رییس فراکسیون زنان انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را غیر قابل توجیه دانست و مساله فلسطین را درد مشترک جهان اسلام بیان کرد.
ذوالقدر

سیده فاطمه ذوالقدر نایب رییس فراکسیون زنان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، هدف امام خمینی(ع) از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس را توجه جوامع اسلامی و جهانی به مساله فلسطین دانست و گفت: بیت المقدس قبله اول مسلمانان جهان است.

وی افزود: گرامیداشت روز قدس در سراسر جهان یادآور اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی و توجه مسلمانان به درمان این درد مشترک است.

نایب رییس فراکسیون زنان با تاکید بر اینکه سرزمین پاک و مقدس قدس تنها اختصاص به مردم فلسطین ندارد بلکه متعلق به همه مسلمانان جهان است، ابراز کرد: حل شدن مساله فلسطین مهمترین دغدغه جهان اسلام است که در راهپیمایی روز جهانی قدس به نمایش گذاشته می‌شود.

ذوالقدر با بیان اینکه مسلمانان جهان در روز قدس با مردم مظلوم فلسطین همدردی می‌کنند، اظهار داشت: روز قدس نشان از فراموش نشدن آزادی بیت المقدس از خاطر مسلمانان است از این رو تا مساله قدس به صورت نهادی حل نشود این راهپیمایی‌ها ادامه خواهد داشت.

عضو هیات رییسه فراکسیون فرهنگی مجلس با محکوم کردن انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس این اقدام خصمانه را غیر قابل توجیه دانست و خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس محکوم ساختن کشتار بی رحمانه فلسطینیان توسط رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی است./813/ت۳۰۲/ق

 

ارسال نظرات