۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۵۷۰۳۳۷
امام جمعه موقت شیروان:

اوقات فراغت تابستان فرصت مناسبی برای ارتقای بعد معنوی نوجوانان است

حجت‌الاسلام عزیزی گفت: ایام تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت دانش آموزان، فرصت مناسبی برای ارتقای بعد معنوی و فرهنگی نوجوانان و جوانان است.
حجت الاسلام محمود عزیزی- امام جمعه موقت شیروان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمود عزیزی، امام جمعه موقت شیروان، امروز در بازدید از کلاس‌های اوقات فراغت نهاد تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: طرح اوقات فراغت ازجمله طرح‌های خوب و تأثیرگذار سازمان تبلیغات است که می‌تواند با برنامه‌های فرهنگی متنوع باعث جذب جوانان و نوجوانان به مسجد می‌شود.

وی افزود: طرح اوقات فراغت با تعامل با دیگر ادارات و خلاقیت مربیان می‌تواند به جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان کمک می‌کند.

حجت‌الاسلام عزیزی با اشاره به برپایی کلاس‌های اوقات فراغت در مناطق مختلف شیروان، اضافه کرد: شهرستان شیروان دارای جمعیت جوان و نوجوان قابل‌توجهی بوده و باید از این فرصت مناسب بهترین استفاده را کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جوانان و نوجوانان استقبال خوبی از کلاس‌های اوقات فراغت دارند، اغلب این کلاس‌ها در رده سنی کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عزیزی افزود: کلاس‌های اوقات فراغت مسجد در زمینه‌های قرآن و احکام، کامپیوتر و ورزش برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شیروان با بیان اینکه هدف از کلاس‌های اوقات فراغت آموزش و یادگیری و سرگرمی نوجوانان است، افزود: ایام تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت دانش آموزان، فرصت مناسبی برای ارتقای بعد معنوی و فرهنگی نوجوانان و جوانان است./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات