۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۵۷۳۲۸۸
حجت الاسلام والمسلمین احدی مطرح کرد؛

بحران اقتصادی حربه‌ای برای نوشاندن جام زهری دیگر

استاد حوزه علمیه بحران اقتصادی را حربه دشمنان خارجی و داخلی برای نوشاندن جام زهری دیگر بیان کرد و گفت: اگر رییس جمهور و عوامل آن پاک باشند قیمت ارز هرگز بالا نمی‌رود.
احدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی احدی استاد برجسته حوزه علمیه، شب گذشته در جلسه هفتگی درس اخلاق که در مسجد الزهرا(س) برگزار شد، گفت: اسلام دین کاملی است و در همه اعصار نیاز مردم را رفع می‌کند.

وی با بیان اینکه قرآن کریم نیز کتاب اعظم بوده و بر همه کتب آسمانی قیم است، ادامه داد: اسلام مسیری را به مردم نشان می‌دهد که نهایت آن سعادت است و کمترین انحراف و ابهامی در آن راه ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین احدی با بیان اینکه در دین اسلام بی حرمتی به دیگران معنا ندارد و اگر همه مردم از اسلام روی‌گردان هم شوند دین اسلام نابود نمی‌شود، ابراز کرد: اسلام یک دین ابدی و تغییر ناپذیر است بنابراین اگر همه دشمنان جمع شوند تا اسلام را نابود کنند نخواهند توانست.

این استاد اخلاق با اشاره به التهابات بازار ارز و سکه، اظهار داشت: کسانی که در دوران انتخابات اذعان داشتند می‌خواهند به نخبگان اقتصادی رای دهند تا اقتصاد کشور متحول شود و رای هم دادند امروز همانها در مواجهه با بحران اقتصادی به جامعه روحانیت ناسزا می‌گویند در حالی که جامعه روحانیت کمترین دخالتی در امور اقتصادی کشور ندارد.

وی افزود: مگر نه اینکه رهبر معظم انقلاب سال‌ها است در فرمایشات خویش مسؤولان را به اجرای اقتصاد مقاومتی توصیه می‌کنند کدام یک از مسؤولان منتخب آن را اجرا کردند کسانی که چشمشان به بیرون از مرزها بود تا اقتصاد متحول شود امروز مشاهده کردند که چنین نشد.

حجت الاسلام والمسلمین احدی اضافه کرد: آن دسته از کسانی که اقتصاد کشور را بازیچه دست خود کرده‌اند درصدد آن هستند تا جام زهر ترامپ را بر رهبر معظم انقلاب بنوشانند تا به هر قیمتی شده ایران به برقراری ارتباط با آمریکا تن دهد. این یک بازی سیاسی است تا برخی به اهداف شوم خود دست یابند چگونه ممکن است با نشان دادن چراغ سبز یک شبه قیمت ارز بالا و پایین شود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه بسیاری از طلاب با روزه و نماز استیجاری زندگی خود را اداره می‌کنند، گفت: امروز در خاموشی برق چرا تنها مناطق محروم و پایین شهر مدام برقشان قطع می‌شود چرا یکبار هم منطقه زعفرانیه و سایر مناطق مرفه نشین بالاشهر که مسؤولان در آن ساکن هستند قطع نشده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر کسی تصور می‌کند می‌تواند اسلام را نابود کند اشتباه فکر کرده است، عنوان کرد: امروز اسلام در حال غربالگری است مردم باید بدانند علما هیچ نقشی در التهابات اقتصادی نداشتند. امروز مسؤولان به جای آنکه با روحیه انقلابی و جهادی به رفع مشکلات بپردازند همه امید و نگاهشان را به بیگانگان دوختند.

حجت الاسلام والمسلمین احدی با بیان اینکه سایر ادیان آسمانی دین اسلام را نوید داده‌اند، گفت: اسلام دینی است که عاشق و زاهد تربیت می‌کند کسانی که با کمترین مشکل از اسلام روی گردان می‌شوند و همه مشکلات را به اسلام ربط می‌دهند هنوز اسلام را نشناخته‌اند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بسیار ساده زیست هستند، اظهار داشت: در قرآن و اسلام هیچ نقصی وارد نیست بلکه همه نقص‌ها مربوط به هوای نفس می‌شود قرآن نوری است که عقل را روشن می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مگر رهبر معظم انقلاب دوره‌ای ریاست جمهور نبودند مگر در آن چند سال قیمت دلار افزایش یافت؟ بنابراین اگر رییس جمهور و عوامل آن پاک باشند قیمت ارز هرگز بالا نمی‌رود. در دوران ریاست جمهوری مقام معظم رهبری روزی خدمت ایشان رسیدم دیدم در حال مطالعه کتاب جواهر هستند، پرسیدم جواهر می‌خوانید! فرمودند: قدری بیکار بودم گفتم از این فرصتی که در اتاق بیت المال فراهم شده مطالعه‌ای برای بیت المال داشته باشم؛ آیا چنین آقایی امروز یافت می‌شود که به جای استراحت در اتاق بیت المال اهل رعایت بیت المال باشد./813/پ202/ب1

ارسال نظرات