۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۵۷۶۴۰۴
امام جمعه تیتکانلو:

رفع مشکلات اقتصادی کشور درگرو وحدت قوای سه‌گانه است

امام جمعه تیتکانلو با تأکید بر اینکه همه باید با حفظ وحدت کلمه و همدلی با تبعیت از رهبری حرکت کنیم، گفت: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در کشور درگرو وحدت قوای سه‌گانه است.
حجت الاسلام نادعلی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین نادعلی زاده، امام جمعه تیتکانلو، عصر امروز در رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) 2 فاروج، با اشاره به اهداف و رمز این رزمایش، اظهار کرد: برگزاری این رزمایش باعث ایجاد امید در دل دوستان و یأس و ناامیدی در دل دشمنان خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ارتقای بصیرت در جامعه، اظهار کرد: ضروری است اقشار مختلف مردم و مسؤولان بصیرت خود را افزایش دهند.

حجت‌الاسلام نادعلی زاده افزود: خوشبختانه امروز همه مردم و مسؤولان بیدار بوده و در عرصه‌های مختلف بصیرت دارند؛ اما اگر بصیرت خود را افزایش دهیم گرفتار مسائل و مشکلات نخواهیم شد.

وی در ادامه با اشاره به مسائل موجود در کشور، خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر از آن جایی که دولت در وسط میدان است همه باید برای حل مشکلات به دولت کمک کرده و تمام قوا هم‌افزایی داشته باشند.

حجت‌الاسلام نادعلی زاده اضافه کرد: دولت باید چالش‌های روبرو را مرتفع ساخته، سرچشمه فساد را بخشکاند، به وضع اقتصادی و معیشتی مردم توجه بیش از پیش داشته باشد و برای خدمت و حل مشکلات شب و روز نشناسد.

وی با اشاره به نقشه‌های استکبار و آمریکا، ادامه داد: رئیس‌جمهور آمریکا در شرایط کنونی همان نقشه‌های دشمنان صدر اسلام را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند؛ ازاین‌رو همه باید با حفظ وحدت کلمه و همدلی با تبعیت از رهبری حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام نادعلی زاده با اشاره به حضور و پاسخگویی رئیس‌جمهور در مجلس، اظهار داشت: اگرچه بعضی از گروه‌ها دنبال تنش، اختلاف و سوءاستفاده از سؤال و پاسخ بودند؛ اما اجرای این پرسش و پاسخ همراه با آرامش نشان از وحدت بین قوا دارد و در آینده هم نیاز به این وحدت هست تا مشکلات برطرف شده و دشمنان دنبال سوءاستفاده نباشند./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات