۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۷۸۰۷۷
مدیر مدرسه علمیه سفیران همدان:

برجام بدعهدی آمریکا را به همگان اثبات کرد

حجت الاسلام رسولی گفت: غول های بزرگ ارتباطی و تبلیغاتی چهره ای موجه و مشروع را از آمریکا نشان می دهند، در صورتی که در باطن آن ها بر هیچ یک از قوانین بین المللی پایبند نیستند.
حجت الاسلام علی رسولی 

حجت الاسلام علی رسولی مدیر مدرسه علمیه سفیران همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به بدعهدی های آمریکا نسبت به دولت و ملت ایران اسلامی ابراز داشت: تنها فایده برجام این بود که دست آمریکا را برای همگان آشکار کرد.

وی در ادامه افزود: بدعهدی آمریکایی ها مختص به حال حاضر نیست بلکه آمریکا همواره بر عهدهای کاذب خود پایبند نبوده و با سیاست های خصمانه خود همیشه بر منافع کشورها دست اندازی کرده است.

حجت الاسلام رسولی گفت: آمریکا با برنامه نفوذ در کشورها در صدد از بین بردن فرهنگ غنی بومی مختص به هر کشور و هم شکل سازی آن ها با تمدن به اصطلاح نوین جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: بدعهدی آمریکا مختص به ایران و آسیا و نیست بلکه رفتار بد آن ها متوجه کشورهای اروپایی هم می شود و هرکس حتی سازمان ملل بخواهد با برنامه های آن ها مقابله کند مورد تهدید قرار می گیرد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران همدان تبیین کرد: غول های بزرگ ارتباطی و تبلیغاتی چهره ای موجه و مشروع را از آمریکا نشان می دهند، در صورتی که در باطن آن ها بر هیچ یک از قوانین بین المللی پایبند نیستند.

وی خاطرنشان کرد:  ایران اسلامی همواره با عداوت و بدعهدی های آمریکا مفابله کرده امروزه هم با درس گرفتن از برجام باید با اقتدار و صلابت مقابل زیاده خواهی های آمریکا و هم پیمانانش ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام رسولی تصریح کرد: امنیت اقتصادی مردم نباید با سوء مدیریت برخی از مسؤولان با خطر مواجه شود و از این رو مسؤولان با برنامه ریزی دقیق و تلاش شبانه روزی به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

وی در پایان تصریح کرد: مردم با انقلاب اسلامی همواره به دنبال عدالت بوده و هستند و این امر سبب می شود تا مسؤولان نظام اسلامی بر پایه اسلام که همان عدالت حقیقی است عمل کنند./۹۷۹/ت303/ب1

ارسال نظرات