۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۸۱۲۷۳
خادمی:

راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور وحدت و همدلی است

استاندار لرستان راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور را وحدت و همدلی خواند و گفت: مسؤولان برای رفع مشکلات اقتصادی باید با مدیریت صحیح، روحیه انقلابی و وحدت و همدلی ایفای نقش کنند.
استاندار لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سید موسی خادمی، استاندار لرستان، صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان گفت: وحدت و همدلی مهم ترین عامل مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی با بیان اینکه با وجود آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی هر تهدید و توطئه دشمنان نظام جمهوری اسلامی را کوبنده پاسخ می دهیم، افزود: قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران دشمنان را ناتون کرده است.

استاندار لرستان به توانمندی  جمهوری اسلامی از لحاظ قدرت نرم و سخت اشاره و عنوان کرد: مذاکره و گفتمان مهم ترین قدرت های نرم جمهوری اسلامی ایران ات.

وی در ادامه بیان داشت: ایران اسلامی از لحاظ زیرساخت ها در حوزه بنادر و فرودگاه در جایگاه مناسبی دارد.

خادمی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ای و برجام نشان داد که به حق است و بر قوانین و مقررات پایبند است، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا که خود کشوری عهد شکن است جمهوری اسلامی ایران را هنجار شکنی متهم می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رأی دادگاه لاهه اشاره کرد و اظهار داشت: در حالی که ترامپ در سخنرانی خود در سازمان ملل مورد تمسخر قرار گرفت، سخنرانی رییس جمهور ایران مورد تحسین همگان قرار گرفت و دادگاه لاهه حقانیت ایران را ثابت کرد.

استاندار لرستان در ادامه بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان تأکید کرد و گفت: امروز دشمنان جنگ اقتصادی و روانی را به راه انداخته و می خواهند به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند، راه مقابله در برابر دسیسه های دشمن بصیرت، هوشیاری، ولایتمداری و وحدت و همدلی است.

وی اظهار داشت: دشمن در قالب جنگ اقتصادی به دنبال تفرقه و جدایی در بین مردم و دولت است، در سایه وحدت و مشارکت و تکیه بر توانمندی های داخلی باید در زمینه رفع مشکلات اقتصادی ایفای نقش کرد.

خادمی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را تکیه بر توانمندی و ظرفیت های داخلی عنوان کرد و گفت: مسؤولان باید با مدیریت صحیح، روحیه انقلابی و جهادی در صدد رفع مشکلات اقتصادی باشند./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات