۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۹۹۲۱۱
دبیر مجمع علمای خراسان شمالی:

بیانیه گام دوم انقلاب دعوت جوانان به ساخت ایران علوی و مهدوی است

بیانیه گام دوم انقلاب دعوت جوانان به ساخت ایران علوی و مهدوی است
دبیر مجمع علمای خراسان شمالی گفت: رهبری در بیانیه دوم انقلاب جوانان را به جهادی بزرگ برای ساخت ایران اسلامی علوی و مهدوی دعوت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اصغر قدیمی، دبیر مجمع علمای خراسان شمالی، امروز در نشست با شماری از روحانیان استان، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه جوانان ما را به یک جهاد بزرگ فرامی‌خواند و آن جهاد بزرگ ساختن ایران اسلامی علوی و مهدوی است.

وی با اشاره به اینکه رهبری در این بیانیه تأکید می‌کنند که آینده متعلق به جوانان است، افزود: برای اینکه بتوانیم گام‌های استوار برداریم باید گذشته را خوب شناخته و از تجربه‌ها درس بگیریم.

حجت‌الاسلام قدیمی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که ما دشمنانی داریم که بسیار خطرناک و با انگیزه‌های قوی بوده و با دروغ، تحریف و خرج کردن پول‌های زیاد و استفاده از ابزارهای بسیار قوی همچون ماهواره و اینترنت درصدد براندازی این انقلاب شکوهمند هستند.

وی در ادامه با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور، تصریح کرد: برای رفع مشکلات موجود و برون‌رفت از این وضعیت، به هیچ عنوان نباید به اروپایی‌ها اعتماد کرد و با طناب آن‌ها به چاه افتاد.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: آیا باید اروپایی‌ها به دنبال حل مشکلات کشور باشند یا اینکه در داخل کشور مشکلات حل‌شدنی است، روشن است که در پاسخ به‌طور قاطع می‌توان گفت تمامی مشکلات را می‌توان در داخل کشور با اعتماد به مردم و جوانان حل کرد.

حجت‌الاسلام قدیمی گفت: در شرایط کنونی مهم‌ترین مشکل مردم، در حوزه مسائل اقتصادی و مالی است؛ اما با توجه به اینکه کشور ایران دارای معادن فراوان، انرژی بسیار و اقتصاد متنوعی است باید این امکانات و منابع به‌درستی مدیریت شوند تا همه مردم از این نعمت‌های خدادادی بهره‌مند شوند.

دبیر مجمع علمای خراسان شمالی با اشاره به شکست سیاسی دشمنان نظام اسلامی در اجلاس‌هایی چون ورشو، اظهار کرد: باید از ظرفیت کشورهایی که حامی کشور ما بوده و در این اجلاس شرکت نکردند استفاده حداکثری شود.

وی افزود: کشور ما خود به‌عنوان یکی از مقتدرترین کشورهای جهان می‌تواند حامی کشورهایی باشد که در شرایط مختلف کشور ما را همراهی کردند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات