۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۶۲۸۳۳۴
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره تربیت مربی مقدماتی مشاوره ویژه اساتید لرستان

برگزاری دوره تربیت مربی مقدماتی مشاوره ویژه اساتید لرستان
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان از برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی ویژه اساتید حوزه خبر داد و گفت: در این راستا دوره مقدماتی مشاوره ویژه اساتید مشاور حوزه برگزار می شود.

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان ضرورت حضور اساتید مشاور در مدارس علمیه بیان داشت: همه مدارس باید از وجود استاد مشاور برخوردار باشند.

وی با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه در لرستان افزود: اساتید مشاور در مدارس علمیه فعالیت دارند و با برگزاری دوره های آموزشی در تلاش هستیم فعالیت های مشاوره ای را ارتقا بخشیم.

حجت الاسلام پیرمحمدی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت اساتید حوزه علمیه می توان از این ظرفیت ها در همه مدارس علمیه برخوردار شد و در این راستا در حال برگزاری دوره های آموزشی هستیم.

وی در ادامه از برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی مقدماتی مشاوره خبر داد و گفت: این دوره با هدف ارتقای سطح علمی اساتید در انجام مشاوره و فراگیری شیوه های نوین مشاوره در جمع طلاب است.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه طلاب نه تنها در امور درسی بلکه در برخی مسائل اجتماعی، اخلاقی و خانوادگی به مشاوره نیاز دارند، اظهار داشت: حضور اساتید مشاور می تواند راه گشای بسیاری از مشکلات طلاب باشد.

وی با تأکید بر ضرورت حضور مشاور در مدارس علمیه بیان کرد: ارائه امور مشاوره ای در سطح علمی و اخلاقی عاملی مهم برای ارتقای اخلاق و تقویت بنیه علمی طلبه است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات