۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۳۹۲۷۴
حجت الاسلام نظری:

"انس با مردم" از ویژگی های برجسته مرحوم آیت الله طبرسی بود

استاد حوزه علمیه مازندران یکی از ویژگی های برجسته مرحوم آیت الله طبرسی را «انس با مردم» خواند و گفت: ایشان از چهره های روحانیت مجاهد و مبارز مازندران بود.

حجت الاسلام نظری استاد حوزه علمیه مازندران در حاشیه تشییع پیکر مطهر مرحوم آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله طبرسی بسیار خدوم و متواضع بود، گفت: ایشان از چهره های روحانیت مجاهد و مبارز مازندران بود.

وی با بیان اینکه مرحوم آیت الله طبرسی خدمات علمی بسیار زیادی داشتند، اظهار داشت: دودمان ایشان دودمان علم، فضل و خدمت بود و ایشان نیز به خوبی این مسیر را ادامه دادند.

حجت الاسلام نظری ضمن اشاره به خدمات و فعالیت های انقلابی مرحوم آیت الله طبرسی خاطرنشان کرد: ایشان پیش از انقلاب و بعد از انقلاب خدمات گسترده ای به انقلاب اسلامی و نهضت امام راحل ارائه کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران یکی از ویژگی های برجسته مرحوم آیت الله طبرسی را «انس با مردم» خواند و بیان کرد: ایشان همواره در میان مردم بود و به همه مشکلاتشان رسیدگی می کرد؛ ایشان ضمن مردمی بودن، پشتوانه بسیار محکمی برای طلاب و روحانیون منطقه مازندران به حساب می آمد./841/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
حسین ثالث موید
ارسال نظرات